Käykö jotkut oikeasti Prismassa pelkästään ruokaostoksilla?
Mun ei tulis mieleenkään käydä siinä jättimarketissa ihan vaan maitoa ja leipää hakemassa.
Tällä palstalla olen vasta tajunnut että jotkut todella tekevät näin, pienoinen shokki.
Kommentit (99)
Prismassa on seudun paras valikoima joten käyn siellä vaikka joka päivä. Tiedän missä kaipaamani asiat sijaitsevat ja ostan vain päivän tarvikkeet kerralla, joten puikkelehdin siellä hyllyjen välissä pelkän pienen koris kanssa ja ostoksista selviää ihan näppärästi. Tuntemattomassa pikkukaupassa menisi paljon enemmän aikaa arvailuun siitä missäköhän ne munat on tässä kaupassa piilotettu ja lopulta todeta että osa aineksista puuttuu ja on lähdettävä joka tapauksessa sinne Prismaan.
Tämä on käänteisavaus niille äimistelyille, joissa ihmetellään, että ostaako joku oikeasti, ihan aikuisten oikeasti (kuvittele sanojan suu auki mollolleen) jotain vaatteita tai polkupyöriä Prismasta!??!!?? Eikö se ole ruokakauppa ja muut tavarat ostetaan erikoisliikkeistä tai ainakin minä teen niin, niin kerta.
Eihän sieltä ole mitään järkeä ostaa jotain muuta kuin ruokaa? Muut tarvikkeet saa halvemmalla muualta.
Ap, siellä jättimarketissa on yleensä sisäänkäynti suoraan ruokaosastolle. Ei tarvitse kiertää osastoja joille ei ole asiaa ja ruoka on jättimarketissa edullisempaa kuin pienessä lähikaupassa. Yleensä aika nopsaan oppii missä mikäkin ruokatarvike on joten kauppalistan voi suunnitella sen mukaan ja tehdä täsmäiskun niin että koko hommaan menee 10 minuuttia.
Ymmärrän että tää asia on sulle vaikea ymmärtää mutta ihan oikeasti sieltä voi ostaa ihan pelkkaa ruokaakin. Ne asukkaat jotka asuu ihan hypermarketin vieressä todella hakevat sieltä sen yhden maitopurkin miettimättä sen enempää. Niille se on ihan tavan lähikauppa.
Näistä aloituksista todella huomaa kuinka rajoittunut ajattelukyky osalla kansasta on...
No meillä onneksi syödään muutakin kuin maitoa ja leipää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sieltä ole mitään järkeä ostaa jotain muuta kuin ruokaa? Muut tarvikkeet saa halvemmalla muualta.
Niin kerta!
Kyllähän sieltä joskus muutakin kuin ruokaa mukaan tarttuu, mutta eikö se ensisijaisesti ole kuitenkin ihan ruokakauppa?
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on näköjään luvassa vielä mooonta yllätystä tässä elämässä. Jännää.
Valitettavasti ap:n kaltaiset yllättyjät ovat jossain vaiheessa yhteiskunnassa enemmistönä.Kauhulla odotan sitä aikaa. Ois ollut parempi jos älylännykät ois jääny keksimättä niin toikin ajatusten tonava ihmettelis vaan itsekseen pellon laidalla eikä tulis tänne nolaamaan itseään totaalisesti.
Prisma on mun lähin kauppa. Emmää jaksa mennä maitotölkin takia 5 kilsan päähän Alepaan kun Prismaan on 500 metriä.
Muuta kommentti.
1. Kertoo aika pajon ihmisestä, jos kaupan koko hämmentää. Ok, vieras Prisma ei ole paikka, josta haluaisin etsiä yhtä tonnikalapurkkia, mutta ruokaostokset on yleensä paljon muutakin. Kun kauppansa tuntee, niin tuotteet löytää ja avarilla käytävillä on helppo työntää kärryjä.
2. Muiden tavaroiden ostaminen taas erikoisliikkeistä tulee kysymykseen silloin, kun tarvitsee jotain erikoista. Esim. itse asun Ison Omenan vieressä. Kun ekaa kertaa ostin lapsille suksisettejä, niin huomasin ja sillion, että Ison Omenan valikoima oli laajempi kuin ostoskeskuksen urheiluliikkeiden. Miksi olisin ostanut ne sieltä? (Ok, netissä voisi olla halvempaa, mutta monto on kiva sovittaa). Sama juttu, kun pölynimuri joskus hajoaa. Uuden haluaa heti ja samoja Voltia yms, ne on erikoisliikkeessä kuin Prismassakin.
Käyn jättikokoisessa Prismassa tekemässä aina kerralla koko viikon ruokaostokset, eikä kaikkien ostosten keräämiseen mene kuin korkeintaan 20 minuuttia. Aika raihnainen saa olla, jos ei jaksa Prismassakaan kävellä hyllyltä toiselle. Lähempänä olisi pienempi marketti, mutta Prismaan mennessä ei tarvitse miettiä onkohan siellä nyt varmasti kaikkea mitä tarvitsee.
Enemmän minua ihmetyttävät ihmiset, jotka menevät kauppaan ja ostavat vain maidon ja leivän tai tonnikalapurkin ja ketsuppipullon. Eikö kannattaisi tehdä isommat ostokset kerralla, niin ei tarvitsisi rampata kaupassa jatkuvasti?
Käydään Cittarissa ja yleensäkkin K-kaupoissa, kun ne on jotenkin siistimpiä ja tunnelmaltaan kivempiä. Ja Cittarin kemppari osasto on aivan loistava.
Kyseleekö joku tosiaan näin typeriä juttuja? Siis onko ihan aikuisten oikeesti noin tyhmiä ihmisiä, kuin ap, olemassa? En voi ymmärtää tuommoista tyhmyyttä. Oh, mai gaad.
rismarisma kirjoitti:
pakkohan se on koska se on mun lähikauppani,muuta ei ole.
Missä ihmeen teollisuusalueella asut?
Vierailija kirjoitti:
Kyseleekö joku tosiaan näin typeriä juttuja? Siis onko ihan aikuisten oikeesti noin tyhmiä ihmisiä, kuin ap, olemassa? En voi ymmärtää tuommoista tyhmyyttä. Oh, mai gaad.
Minun mielestä on tyhmempää käydä jättimäisessä automarketissa pelkillä ruokaostoksilla. Miksei voi käydä ruokakaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on näköjään luvassa vielä mooonta yllätystä tässä elämässä. Jännää.
Mitenhän terveyskään kestää, kun tuosta keissistä jo shokkiin menee🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on tyhmempää käydä jättimäisessä automarketissa pelkillä ruokaostoksilla. Miksei voi käydä ruokakaupassa?
Ja asia kuuluu sinulle koska...?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on halvempaa.
Ihmisethän ajavat sinne henkilöautoilla, kalliimmaksi se tulee kuin nromaalissa lähiruokakaupassa käynti.
Ja tähän on nyt ihan turha tulla vastaamaan "prisma on lähikauppani", ei se ole sitä 99,99% asiakkaista. Se on automarket, jonne ajetaan henkilöautoilla. Ne kuluttavat bensaa, eli ei siinä säästä yhtään mitään jos sieltä lähtee ruokaa hakemaan. Saastuttaa ja rahaa menee oikeasti enemmän.
Siellä on halvempaa.