Naiset ystävällisempiä minulle, kun maski päällä
Olen huomannut, että vieraat naiset lähestyvät enemmän minua ja ovat huomattavan ystävällisiä kun minulla on maski naamallani. Oikeastaan aikasemmin ei naiset ole koskaan lähetynyt minua.
Olenko ruma vai ovatko ihmiset ruvenneet ystävällisimmiksi nyt korona aikana?
Perusilme minulla kyllä taitaa olla aika suupielet alaspäin.
Kommentit (16)
Kaupassa tarjotaan apua, esim maustehyllyllä ja niitä näitä ruvetaan juttelemaan eri tilanteissa. Aikaisemmin ei juuri naisilta jutteluhin tullua aloitusta, mutta maski päässä muutaman kerran.
Voin kyllä uskoa tuon, koska nyt he kiinnittävät huomion farmariasuun, tyköistuvaan paitaan ja tennareihin, eivätkä vanhan näköisiin kasvoihin. Nauti huomiosta, kun maskit poistetaan, niin sinunkin elämä palaa normi huomaamattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä uskoa tuon, koska nyt he kiinnittävät huomion farmariasuun, tyköistuvaan paitaan ja tennareihin, eivätkä vanhan näköisiin kasvoihin. Nauti huomiosta, kun maskit poistetaan, niin sinunkin elämä palaa normi huomaamattomuuteen.
Ei parane maskia poistaa. Omituista vain kun ei ole aikaisemmin tapahtunut. En tiennyt että naisetkin ottavat kontaktia noin paljon.
Huonot tai keltaiset tms hampaat, nyt piilossa ?
Jotkut näyttävät niin pelokkaila maskin kanssa, että sen vuoksi olen kysynyt tarviiko apua.
Oi...luulen aina lääkäriksi, kun näen miehellä maskin.
Vierailija kirjoitti:
Oi...luulen aina lääkäriksi, kun näen miehellä maskin.
LOL
No jos vaivaudut kaupassa käydessä laittamaan sen maskin naamalle, kertoo se ainakin siitä että välität niiden työntekijöiden terveydestä toisinkuin jotkut juntit.
Vierailija kirjoitti:
No jos vaivaudut kaupassa käydessä laittamaan sen maskin naamalle, kertoo se ainakin siitä että välität niiden työntekijöiden terveydestä toisinkuin jotkut juntit.
No jo on pienestä kiinni sitten.
Asenne ratkaisee enemmän kuin miehet arvaavatkaan.
Luulen että kun on maski, niin tulee illuusio, että tarkkailisi ikään kuin piilosta. Ja piilosta voi katsella miehiä rohkeammin. Nainen haluaa katsoa piilosta, mutta siihen se jääkin. Tirkistelyä.
Varmaan johtuu siitä kun monet on etätöissä ja näkee niin harvoin muita ihmisiä. Pakko silloin hyödyntää kaikki mahdollisuudet jutusteluun. Enemmän varmaan naisten ongelma kuin miesten.
Maskin käyttäminen ja sen aiheuttaman epämukavuuden sietäminen antaa positiivisen kuvan fiksusta ja vastuullisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan johtuu siitä kun monet on etätöissä ja näkee niin harvoin muita ihmisiä. Pakko silloin hyödyntää kaikki mahdollisuudet jutusteluun. Enemmän varmaan naisten ongelma kuin miesten.
Tämä kuulostaa loogiselta. Itsellänikin kovempi tarve jutella melkein mistä vaan. Tosin tätä ei tapahtunut ennen kun rupesin käyttämään maskia noin kuukausi takaperin.
AP
Missä ne naiset lähestyvät ja millä tavalla se ystävällisyys näkyy?