Käykö jotkut oikeasti Prismassa pelkästään ruokaostoksilla?
Mun ei tulis mieleenkään käydä siinä jättimarketissa ihan vaan maitoa ja leipää hakemassa.
Tällä palstalla olen vasta tajunnut että jotkut todella tekevät näin, pienoinen shokki.
Kommentit (99)
Jatkan, että Cittarissa on tullut käytyä pelkillä ruokaostoksilla useinkin, kun aikanaan Cittari oli mun lähikauppa-
nro 1
Sinulle on näköjään luvassa vielä mooonta yllätystä tässä elämässä. Jännää.
En tietenkään, kyllä joka kauppareissulta tuon mukana myös muuta kamaa. Eilenkin pari telkkaria. Tässä on nyt vaan se ongelma, että pitäis isompi asunto hommata, kun en enää mahdu tavaroineni nykyiseen. Pitää varmaan myös jatkossa ruveta käymään Cittarissa. Miten sinä aloittaja olet ratkaissut tämän ongelman?
Siis ihanko oikeasti joku vielä käy prismassa? Itse ainakin tilaan kotiinkuljetettuna kaiken. Eikö se ole kamalan vanhanaikaista keräillä itse tavarat hyllystä?
Halvempi ruoka siellä on kuin jossin s-marketissa tai alepassa (jotka sais mun puolesta lakkauttaa kokonaan).
Käyn useinkin. On lähellä ja edullisemmat hinnat kuin lähikaupassa. En kuitenkaan osta yhtä maitoa ja leipää, ostan viikon ruoat kerralla.
Yllätyksenä voi tulla, että jollekin se Prisma on lähin ruokakauppa, ja silloin sieltä haetaan ne pienemmätkin ostokset. Itse asuin aiemmin cittarin vieressä, ja olihan se kenkkua kävellä koko hallin läpi maidon ja leivän takia, ja jonottaa niiden täyteen lastattujen kärryken perässä. Muut ruokakaupat oli kaukana, joten piti opetella välttämään ruuhka-aikoja.
Prisma on mun lähikauppa. Ei oo käynyt mielessäkään, että pitäisi lähteä leivän ja maidon takia kauemmas kauppaan ja maksaa vielä vähän enemmän senttejä per tuote.
Ap, meillä käydään useamman kerran viikossa. Ostamme kyllä muutakin kuin maitoa ja leipää. Suuri valikoima, ja tavara vaihtuu ja on tuoretta. Monta putiikkia saman katon alla, apteekki, alko nuo tärkeimmät. Käyttämämme Prisma on hypermarket. Joulun alla porukkaa riittää, ja kassakone kilisee.
En maksa lähikaupan tuotteista ylimääräistä. Olemme miehen kanssa Prismauskollisia. Bonukset tulee tilille kuukausittain.
Ruokaostokseni sisältävät aina muutakin kuin maitoa ja leipää. En ravaa päivittäin kaupassa.
Juu kyllä käy. Tosin meidän ruokaostokset ei koostu maidosta ja leivästä, vaan aika paljon muustakin. Käyn Prismassa kaksi kertaa viikossa, ostan kaikki ruokaostokset ja siihen kylkeen vessapaperit, shampoot yms. Helppoa kun saa kaikki samasta kaupasta ja kertyy hyvin bonuksia. Ei mulla edes mene kovin kauan siellä kaupassa, kun tiedän, mistä kaiken löytää.
Prismaan 11km, cittari olis lähempänä.
Ne ruuat mitä ostetaan on halvempia Prismassa kuin muualla. 6 hengen perhe. Maito maksaa 0,69€ ja maitoja menee kuukaudessa 100kpl. Rahaa menee ruokaan 1200€/kk. Jos kävisin S-marketissa ja K-marketissa, rahaa menisi 1500€.
Lelut oli Cittarissa paljon halvempia kuin Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sieltä pitäisi ostaa jos ei ruokaa?
No tavaraa, vaatetta, pyörää tms, siellähän myydään monenlaista, pelkän ruuan ostaminen siektä ei tulisi ekana mieleen. Täälläpäin Prisma on ainakin niin jättimäinen, että siellä menee ikä ja terveys, siellä pitäisi olla ajettava ostoskärry.
En todellakaan lähtisi sinne tonnikalapurkin ja ketsupin takia.
Kyllä käyn, asun prisman vieressä joten miksi lähtisin kauemmaksi pieneen kauppaan tekemään ruokaostokset..
Yllätyn aina, kun joku ei tee just niin kuin minä teen.
Mutta ihan yleisen logiikan takia. Miten ap kuvittelee, että voi olla olemassa Prisman kaltaisia kauppoja, jos niissä ei tehdä ihan perusruokaostoksia? Ei nuo hallit eläisi niillä asiakkailla, jotka menee sinne vain, kun tarvitsevat luistimet, TV:n ja lauantaimakkaraa samalla reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sieltä pitäisi ostaa jos ei ruokaa?
No tavaraa, vaatetta, pyörää tms, siellähän myydään monenlaista, pelkän ruuan ostaminen siektä ei tulisi ekana mieleen. Täälläpäin Prisma on ainakin niin jättimäinen, että siellä menee ikä ja terveys, siellä pitäisi olla ajettava ostoskärry.
En todellakaan lähtisi sinne tonnikalapurkin ja ketsupin takia.
OK, no minä en ole liikuntarajoitteinen joten ei ole noita ongelmia.
Käyn kerta viikkoon Prismasta ruuat..näin eletty niin kauan kun muistan😊Cittarilla käyn muutaman kerran vuoteen jos sinne on tullut postiin joku paketti.
No en jatkuvasti käy, kun lähin Prisma on 90 km päässä, mutta joskus on poikettu Prismassa ostamassa jotain sellaisia elintarvikkeita, joita ei kotikulmilta saa.