Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset puseron yhdistäisitte tähän hameeseen? entä kengät?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minne menossa ja millaista tyyliä hakemassa, vähän juhlavampaa vai rennompaa jne.

Vierailija
2/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:34"]

Riippuu minne menossa ja millaista tyyliä hakemassa, vähän juhlavampaa vai rennompaa jne.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hame! Mä niin haluan tuon mintunvihreän. Laittaisin jonkun laadukkaan yksivärisen, ehkä valkoisen puseron. Ei mitään tekstuureja kun hameessa on jo, eli silkkinen tai puuvillainen. Itse tykkään kaulusröyhelöistä tai jostain rusetista, mutta se on makukysymys.

Vierailija
4/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä laittaisin ihan vain yksivärisen silkkitopin. Sellaisen hihattoman ja värinä joku vaalea koralli. Päällä voisi olla valkoinen jakku. Jos hame mustana,niin sitten se jakku voisi olla saman märinen kuin se toppi. Ottaisin hameen valkoisena, sitten se korallitoppi ja valkoinen jakku. Se toppi sellaisena väljänä ja hameen alle.

Vierailija
5/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään myyvät tuota hametta vieläkin, itse tilasin sen viime vuonna ja ensimmäisellä pitokerralla repesi useammasta kohtaa. Jos haluaa vaatteen kestävän, ei kannata ostaa. Surkeaa laatua!

Vierailija
6/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun en itse tuota muista viimekesältä...ja 9v olen Ellokselta tilaillut, ikinä ollut mitään ongelmia vaatteiden laadun tms kanssa.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:54"]

Näköjään myyvät tuota hametta vieläkin, itse tilasin sen viime vuonna ja ensimmäisellä pitokerralla repesi useammasta kohtaa. Jos haluaa vaatteen kestävän, ei kannata ostaa. Surkeaa laatua!

[/quote]

Vierailija
7/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Halauatko tulla kaapistani katsomaan? Katsopas arvosteluja ihan alusta asti niin huomaat, että hametta on myyty viime vuonnakin.

Vierailija
8/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:54"]

[/quote]

Ehkä sulla oli liian pieni.

Vierailija
9/9 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut olla liian pieni, kun vyötärö oli sopiva ja koko enemmänkin reilu, mutta kävellessäkin langat repeilivät tai jos joku vähän kosketti.