Lue keskustelun säännöt.
olen 160/120 ja aion lähteä taas juoksemaan
17.05.2014 |
Jaksan juosta jo 10km lenkkejä ja mulla on parempi kunto kuin monella hoikalla!
Kommentit (11)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei mun polvissa oo mitään vikaa :)
No, lähetään heittään kymppi :) Tosin 15 on mun leipälajini mutta menköön nyt tämän kerran.
Nivelparat :/ alottaisit kevyemmästä liikunnasta, niin säästyy paikat ehjänä. Hienoa kuitenkin, että jaksat liikkua
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sulla sitä etenemistä kutsuta juoksemiseks, vyörymistä se tollasella läskikasalla on.
40kg kevyempi ja itse en pystyisi 10km juoksemaan. tsemppiä, älä lopeta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan hyvä että vasta nyt kun kelirikkoaika on ohi.
No mutta sehän on vain hienoa, kun jaksat harrastaa liikuntaa :)