Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olette eronnut suhteesta tai lopettaneet tapailun?

Vierailija
17.05.2014 |

Ja nyt nimenomaan niitä kun itse olette olleet se suhteen/tapailun lopettava osapuoli.

Mulla yksi suhde loppui kun ihastuin toiseen mielenkiintoisempaan tyyppiin. Tätä vähän kadun, sillä olisi kahden vuoden suhteen lopettaa nätimminkin. Mutta olin nuori ja typerä.

Tapailun oon lopettanut, kun yksi mies oli ihan mamman poika, kävi äidin luona monta kertaa viikossa ja soittelut vielä siihen päälle. Puhui mammansa ylivertaisuudesta kokoajan. Toisen lopetin kun minulle selvisi että miehellä on kymppitonnien ulosottovelat eikä aikomustakaan edes yrittää hoitaa asioitaan. Tälläisten kanssa ei vain ole minulla tulevaisuutta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä on jo kauan mutta ehdottomasti typerin syy miksi olen pojan jättänyt: ylä-asteella vuoden mua vanhemman pojan jätin koska oli liian fiksu mulle :DDD jälkikäteen oon vähän miettinyt että mitähän mun päässä on liikkunut kun pojassa ei tosiaan ollut mitään vikaa :D

Toisen jätin koska ei ollut tarpeeksi maskuliininen, liian tyttömäinen ja muutenkin vähän kummallinen mun mittapuulla, käytti mm eripari värillisiä piilareita toinen silmä musta ja toinen valkoinen..

Vierailija
2/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sekä jättäjä että jätetty.

Yhden nuoren miehen jätin siksi, koska mulla ei ollut häntä kohtaan intohimoisia tunteita, vaan lähinnä kaverillisia. Hän oli tosi kiva ja hänellä oli huippukivoja kavereita ja sukulaisia, joihin tutustuin, mutta kahden kesken en syttynyt hänestä. Siksi lopetin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimpänä syynä, etten enää halua tavata miestä, oli se, että hän on minua 4 vuotta nuorempi. Yritin antaa mahdollisuuden, mutta en vaan pystynyt kuvittelemaan vakavampaa suhdetta tuon ikäeron vuoksi.

Sitä edellinen mies käytti mielestäni liikaa alkoholia, kitisi liikaa rahaan liittyvistä asioista ja oli muutenkin liian erilainen kuin minä. Tuollainen raha-asioista valittaminen suhteen alkuvaiheessa on muutenkin mielestäni aika tyylitöntä, mutta ennen kaikkea, kun mies tienaa vähintään nelinkertaisesti minuun verrattuna.

Vierailija
4/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 2 vuoden seurustelun jälkeen, kun minulla ei ollut enää omaa aikaa IKINÄ. Jos lähdin ystävien kanssa jonnekin, mies etsi tiensä seuraamme. Aina änki itsensä luokseni yhdellä tai toisella verukkeella, vaikka olisin mieluummin ollut silloin yksin. Sitten kun olin hänen luonaan, oli hänen mielestään ihan ok jättää mut tunneiksi yksin odottamaan, kun hän viettää aikaansa ystäviensä kanssa jossain muualla. Välillä lähdin pois, mutta kun tästä sai tietää niin alkoi ihmettely että eikös me sovittu, että tän illan olen hänen luonaan. Jäi usein kiinni valehtelusta, ja jäi kerran kiinni ystävälleni rysän päältä suutelemassa toista tyttöä. Tuohon aikaan olin jo kuukausia miettinyt eroa, joten tuon jälkeen ei ollut mitenkään vaikea tehdä päätöstä. Jäi itkemään perääni seuraavaksi 2 vuodeksi. Ääliö.

Toisesta erosin, kun selvisi että selkäni takana harrastelee jotain hämäräpuuhia. Kerran kilahti suunnattomasti kun olin laittanut hänen MINULTA lainaamansa puhelimen omaan laukkuuni, kun olimme baarissa. Kotona hän vuorostaan piilotti oman puhelimeni ja kun pyysin sen takaisin, hän kävi kurkusta kiinni, ja hajotti puhelimeni seinään.

Tapailun lopetin kun huomasin, että mies tykkäsi pitää mua terapeuttinaan ja puhua toisista tapailemistaan tytöistä ja tunteistaan heitä kohtaan.

Nykyään onneks normaali ja fiksusti käyttäytyvä mies joka arvostaa mua, ja minä häntä. Eikä tartte olla varpaillaan

Vierailija
5/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin tai oikeastaan lopetin tapailun, vaikka mies olisi ollut todella kiinnostunut, koska hänellä oli jollain tapaa ikävät hampaat. ;) en pystynyt kunnolla pussailemaan, kun ällötti... höh.. olipas hölmöä.. ;)

Vierailija
6/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta miehestä olen eronnut eri syistä, eikä nyt huvita alkaa niitä miettimään, sillä elämämme on edessä päin.

Vierailija
7/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin miehen, koska hänellä ei ollut kauniit silmät. Oikeastaan tosi rumat. Kuullostaa hirveän tylyltä, mutta minulle silmät ovat todella tärkeä asia - haluan katsoa rakastani silmiin ja ajatella, että voi, maailman kauneimmat silmät.

Yhden jätin siksi, että kaverit menivät aina edelleni. 

Vierailija
8/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 12:01"]

Jokaisesta miehestä olen eronnut eri syistä, eikä nyt huvita alkaa niitä miettimään, sillä elämämme on edessä päin.

[/quote]

No mitä ihmettä edes vastaa tähän, jos kerran elämänne on edessä päin.. 

Vierailija
9/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut suhteen/tapailun monista eri syistä.

Pisimmän parisuhteeni päätin itse, koska entinen poikaystäväni muuttui armeijassa olessaan kylmäksi ja välinpitämättömäksi, joka näkyi tiuskimisena, halveksivana käytöksenä ja aggressiivisena käytöksenä. Ennen armeijaa, kun oli ollut hyväsydäminen, huomioonottava sekä hienotunteinen.

Ihastuin myös viime kesänä yhteen hauskaan heppuun, keneen tuli törmättyä niin vapaa-ajalla kuin töissä ollessani. Tiesin, että tyyppi polttelee satunnaisesti pilveä ja hän oli siitä itse avoimesti jo alkuvaiheessa kertonut. Ajattelin, että ei se itseäni suuremmin haittaa, jos se on muutamia kertoja vuodessa. Kuitenkin huomasin, että kyseisen herran asunnossa haiskahti pilvi useampaan otteeseen. Vasta muutamien kuukausien päästä paljastui, että satunnainen polttelu oli merkinnyt meille täysin eri asiaa. Ekan kerran kun jäbä kääri spliffin edessäni, niin meinasin polttaa päreeni. Heppu paljasti polttavansa useita kertoja päivässä. Kuinka saatoin olla niin sokea? Se juttu päättyi siihen.

Olen myös lopettanut tapailun, kun miehen kämppä on ollut kuin Ämmässuon kaatopaikka. Monista ulkoisista sekoista myös, kuten kynsilakan käytöstä ja hiusten suoristamisesta ja tupeeramisesta.

Vierailija
10/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu lopahti, kun miehellä oli nahkatakki jossa oli resorit. Oli vaan niin yökyök ne resorit hihoissa ja helmassa.

Vierailija
11/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jättänyt tapailun, kun mies kertoi, että hänen exänsä on väittänyt hänen pahoinpidelleen hänet. Koskaan en saanut selville, että oliko ko. mies väkivaltainen vai oliko exä mielipuoli, mutta jotenkin en halunnut ottaakaan selvää.

Vierailija
12/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 12:01"]

[/quote]

No mitä ihmettä edes vastaa tähän, jos kerran elämänne on edessä päin.. 

[/quote]

Juu, aika turha vastaus. Mutta minusta on syytä miettiä eron syitä ainakin jonkin verran, ettei tulisi valittua vääriä kumppaneita aina uudelleen ja uudelleen. Siis varsinkin jos on jokin isompi syy, esim. alkoholismi tms. 

Vierailija
13/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka puhui jo ensitapaamisen aikana lakkaamatta eksästään ja hänen tekemisistään koko ajan. Hän oli eksänsä kanssa edelleen hyvä ystävä ja saattoi meidän tapaamistemme viestitellä tekstareilla eksänsä kanssa, nauraa niille ääneen ja hokea "ei mitään, ei mitään" kun kysyin että mikä on noin hauskaa. Tapailuimme loppui sinä päivänä kun mies pyysi mua luokseen ja alkoi melkein heti mun saavuttuani kirjoitella facebookissa eksänsä kanssa. Yritin aloittaa keskustelun, mutta mies pyysi mua olemaan hiljaa sen aikaa että saa viestinsä lähetettyä. Odotin tunnin ja poistuin, kun keskustelustaan ei tullut loppua. Mies tuijotti ruutua lumoutuneena, nauroi ääneen ja kielsi mua katsomasta viestittelyä.

Hän suuttui kun sanoin että haluan lopettaa tapailun ja totesi ihan pokkana, edelleen vain ruutua tuijottaen

"Ehkä parempi niin, jos olet noin saatanan mustasukkainen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi