Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenna on luvassa melkoinen osakeralli

Vierailija
20.12.2020 |

Uusi Covid-20 pitää siittä huolen. Finnair ottaa taas siipeen pahiten, suomalaisten Talvivaara.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ihmiset panikoi ja luulevat kurssien laskevan ja myyvät tai odottavat ostohetkeä? Eli mitään ei tapahdu. 

Silloin ei myydä, kun kurssit laskevat ja tämä pitää hinnat kurissa. Eli kurssit eivät tule laskemaan huomenna. On jotenkin luottavainen olo huomiseen. Pidän ostotoimeksiannot voimassa ja katson mitä tapahtuu. Finnairia ostan vasta keskiviikkona.

Vierailija
22/24 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä hyötyy tästä tilanteesta? Mitkä toimialat? *Mietintämyssy käyntiin*. Koitan päivittäin tienata lounasrahat itselleni.

Mä saan nykyisin osinkoja miltei joka arkipäivä eikä mun tartte tehdä sen eteen mitään. Kyllä viikon osinkokertymällä ostaa koko kuukauden lounaat helposti eikä tarvitse kytätä kursseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, en sijoita Hgin pörssiin vaan ihan muualle. Liian pieni hiekkalaatikko se Hgin pörssi.

Aasiaan? Mitä kautta ostat? Olen kiinnostunut rahastoista.

Vierailija
24/24 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä hyötyy tästä tilanteesta? Mitkä toimialat? *Mietintämyssy käyntiin*. Koitan päivittäin tienata lounasrahat itselleni.

Mä saan nykyisin osinkoja miltei joka arkipäivä eikä mun tartte tehdä sen eteen mitään. Kyllä viikon osinkokertymällä ostaa koko kuukauden lounaat helposti eikä tarvitse kytätä kursseja.

Sulla on hyvin asiat. Mun pitää miettiä, että saan plussalle tuotot. Alkusyksystä tuli takkiin jonkin verran, kun aloitin sijoittamisen ja tein vääriä liikkeitä. Virheistä oppii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi