huomenna on luvassa melkoinen osakeralli
Uusi Covid-20 pitää siittä huolen. Finnair ottaa taas siipeen pahiten, suomalaisten Talvivaara.
Kommentit (24)
Tietysti voisin huomenna puolilta päivin tarkkailla tilannetta, mihin suuntaan mennään. Ja ostaa sitten. Uusi virus voi olla paha.
Käyn katsomassa tilanteen aamulla, keskipäivällä ja illalla.
Toisaalta olen jotenkin luottavainen. Ehkä en peru mitään.
Onhan rokotteet kuitenkin tuloillaan. *Olen luottavainen*.
Tää uusi virus oli jo viime viikolla tiedossa. Paska on vaan uusi normaali.
Tsiisus. Taidan nukkua yön yli ja aamulla päättää mitä teen.
Vierailija kirjoitti:
Tää uusi virus oli jo viime viikolla tiedossa. Paska on vaan uusi normaali.
Niin oli. Mutta nyt Britit suljettu. Ja virusta on Alankomaissa.
Finnairin kurssia ainakin heittelee. Pistin ostoon myös Outokumpua. Tuskin se lähtee heilumaan tämän takia.
Toi uusi viruskanta hidastaa kaikkea.
Ehkä pitäisi sitten ostaa lisää Tokmannia ym. päivittäistavaraosakkeita. Uusi viruskanta tarkoittaa sitä, että ihmisten kotoilu jatkuu.
Ei hätää, tein jo nyt toimeksiannot ja myyn kaikki laitaan mukavasti voitolla. Hinnat laitoin 5c eilisen päätöstä alemmaksi. Tehkää mitä teette mutta olin teitä nopeampi
Ostakaa ja myykää, voi jeesus sentään!!!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ettei kauppa mennyt perjantaina läpi. Koitin viime hetkillä ennen pörssin sulkeutumista ostaa osaketta.
Nyt on ostojonossa kuutta osaketta. Pitäisikö perua jos kurssit laskee? Apuja.
Laita Holdille ..
Sincc
Spekulaatio on spekulaatiota, laskevilla kursseilla ostetaan eikä myydä.
Hans kruger kirjoitti:
Ei hätää, tein jo nyt toimeksiannot ja myyn kaikki laitaan mukavasti voitolla. Hinnat laitoin 5c eilisen päätöstä alemmaksi. Tehkää mitä teette mutta olin teitä nopeampi
Myin Finnairit jo keskiviikkona, 0.635. Osake oli käynyt melkein 0,65 seuraavana päivänä. Mutta ihan hyvän hinnan sain kuintenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ettei kauppa mennyt perjantaina läpi. Koitin viime hetkillä ennen pörssin sulkeutumista ostaa osaketta.
Nyt on ostojonossa kuutta osaketta. Pitäisikö perua jos kurssit laskee? Apuja.Laita Holdille ..
Sincc
Aina joku nousee. Pistin ostolistalle tuntemattomampia. Koitan ostaa Olvia taas. Ihmiset juovat vitutukseen. Joulukin on tulossa.
Huomenna kaikki rommaa, paitsi corona stockit raketoi. Onneksi omistan tällä hetkellä vain jälkimmäisiä.
Taidan juoda huomenna kahvit ja sen jälkeen lähteä talviselle ratsastuslenkille metsään. Sitten lämmitän tuvan uunin. 🧡
Okei, liikenne, matkailu ja ravintolat laskee huomenna. Ne pois kauppalistalta. Laitan listalle energiayhtiöitä ainakin, mitäs muuta?
Joku nousee aina.
Ketkä hyötyy tästä tilanteesta? Mitkä toimialat? *Mietintämyssy käyntiin*. Koitan päivittäin tienata lounasrahat itselleni.
Ihan sama, en sijoita Hgin pörssiin vaan ihan muualle. Liian pieni hiekkalaatikko se Hgin pörssi.
Nyt on ostojonossa kuutta osaketta. Pitäisikö perua jos kurssit laskee? Apuja.