Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämää Carrien vanha hiustyyli

Vierailija
17.05.2014 |

Minulla on luonnostaan samanlaiset hiukset kuin Sinkkuelämä-sarjan tunnarissa. Siis pitkät (mutta ei superpitkät, eivät kasva enempää), kiharat ja vaaleat. 

Mitä mieltä tuosta hiustyylistä? Voiko nykyaikana näyttäytyä töissä tuollaisen pehkon kanssa? Vai mitä suosittelisit? On kokeiltu lyhyttäkin, mikä on ollut yleensä hirveä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi hyi, älä vaan näyttäytdy missään luonnollisessa tukassasi.

siis häh? Tietenkin se käy.

Vierailija
2/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 07:43"]

Joo hyi hyi, älä vaan näyttäytdy missään luonnollisessa tukassasi.

siis häh? Tietenkin se käy.

[/quote]

No eipä tuollaista lettiä ole tullut vastaan pitkän aikaan oman alan töissä. Kaikilla on melko suorat hiukset. (Olen nyt hoitovapaalla, mutta käynyt kyllä työpaikallani usein.) Nuoruudessani 90-luvulla "kaikilla" oli tuollainen pehko. Voinko olla vakavastiotettava työntekijä tuollaisessa kampauksessa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne carrien hiukset on kivan näköset, eli vapaasti vaan niissä liikkumaan.

Vierailija
4/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikö sen naisen hiuksissa on niin erikoista?

Vierailija
5/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kiva, että sulla on erilainen tukka kuin muilla. Suomessa suoraa blondia näkee kaikilla ja ihmiset näyttävät samalta. Sulla sentään on vaaleat ja kiharaiset. Pidä vaan, enkelikiharat ovat hienot:)

Vierailija
6/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis what? Carriella on yleensä järkyttävä monen sentin juurikasvu, tummat hiukset luonnostaan ilmeisesti.

Mun mielestä oli hiukset ok vain silloin, kun oli hyvä permis (spiraali? jos joku muistaa 80-90-luvuilta) ja oli kauttaaltaan vaaleat et kiharat. Esim. niihin aikoihin kun Mr. Big meni kihloihin jne.

Vierailija
7/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 08:36"]

Siis what? Carriella on yleensä järkyttävä monen sentin juurikasvu, tummat hiukset luonnostaan ilmeisesti.

[/quote] Miten tämä liittyi aloitukseen?

Vierailija
8/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat on kauniimmat pitkänä.

Vierailija
9/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ei se liittynykään alotukseen...

Mutta mä en oikein käsittänyt, että mitä ap. oikeastaan kysyi? Hänellä on luonnonkiharat hiukset, voiko hän olla niillä töissä? Vastaus on, miksi h...ssä ei voisi olla? Omana luonnollisena itsenään.

Ja luonnonkiharaa tukkaa ei tod kannata leikata lyhyeksi. Kokemusta on lähipiiristä.

Vierailija
10/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 08:57"]

Mutta mä en oikein käsittänyt, että mitä ap. oikeastaan kysyi? Hänellä on luonnonkiharat hiukset, voiko hän olla niillä töissä? Vastaus on, miksi h...ssä ei voisi olla? Omana luonnollisena itsenään.

Ja luonnonkiharaa tukkaa ei tod kannata leikata lyhyeksi. Kokemusta on lähipiiristä.

[/quote]

Kampaajat ovat kyllä toista mieltä. Jos menee kampaajalle luonnonkiharien hiusten kanssa niin ovat aina suoristamassa niitä ja ehdottamassa lyhyempiä kampauksia, joissa hiukset olisi pakko suoristaa päivittäin.

Sama kokemus on monilla kiharahiuksisilla.

Vierailija
11/11 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sellainen luonnonkihara, tumma vaan. Pidän aina hiuksia kiinni, auki en kehtais pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi