Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä Anna Abreu jotenkin ilkeän näköinen?

Vierailija
30.04.2014 |

Voisin kuvitella, että on ollut koulukiusaaja.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on vain ihan helvetin kuuma. 

Mies26

Vierailija
2/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaahyvin. Muuten en kommentoi. Kylmästö lämpimään on mahti biisi hänen esittämänään.

Vierailija
4/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen pullaposki ainakin.

Vierailija
5/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
6/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jos sini sabotageen vertaa.

Vierailija
7/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on lapsellista. Ihmisen teot eivät näy naamasta. Varsinkaan jossain julkkisvalokuvassa :D Useastihan ujokin saatta vaikuttaa töykeältä- kun ei vastaa sujuvasti sosiaalisissa tilanteissa. Eikä kuitenkaan ole töykeä vaan ujo. Jotta tietäisit millainen ihmien, on sunpitäisi tavat hänet ihan itse ja tutstua. Se pakkaa näiltä nettiajan kasvateilta hämärtymään pikkuhiljaa. Vaikutelma ei ole sama kuin se mitä ihminen oikeasti on. Ja vaikka tapaisit nenäkkäin, teet siltikin tulkinoja omien kokemustesi perusteella, eli silloinkaan et välttämättä saa oikeaa kuvaa, ainoastaan heijastuan omista uskomuksistasi. Kymmenen vuotta vielä niin mahtaa olla pöljää porukkaa ne jotka luulevat netissä tapahtuvaa viestintää ihmissuhteeksi.

Vierailija
8/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi ulkonäköä, mutta mielestäni hänellä oli yllättävän ilkeitä kommentteja silloin kun oli tuomaristossa siellä tanssikisassa.

Vierailija
9/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta miehet eivät mieti tuollaisia asioita.

-Mies 29v-

Vierailija
10/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä. Mun mielestä on ihanan hymyileväinen aina enkä usko, että on ollut koulukiusaaja.

Vierailija
11/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että on ollut koulukiusaaja. katsokaa vaikka idols koelaulujen pätkiä silloin kun tämä oli 16-vuotias. Uskon myös siihen, että nainen voi sanoa toisesta naisesta onko tämä bimbo,ilkeä, kiltti jne. Ja annasta sanoisin, että "suositut tulevat hänen kanssaan toimeen" Pitää olla niin olevinaan. Jos katsoitte vain elämää ja kun jukkapoika kertoi olleensa brasiliassa esiintymässä, annan silmät oli niiiiiin katkerat ja vihaiset, kyseenalaisti miten jukka "muka olisi voinut esiintyä ulkomailla, hänhän laulaa suomeksi"

Minun mielipide tämä siis, ja aika monen muunkin kenen kanssa aihe tullut esille.

Vierailija
12/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Perusilmeelläkin hän näyttää jopa hieman hymyilevältä.

Vierailija
13/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin näköinen tyttö, ja eikö täällä joissain ketjuissa hänet tavanneet ole kehunneet olevan luonteeltaankin mukava taviksillekin. 

Vierailija
14/28 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:56"]

No johan on lapsellista. Ihmisen teot eivät näy naamasta. 

[/quote]

Taatusti näkyvät. Luokallani oli aikanaan identtiset kaksoset. Toinen oli häijy kuin mikä ja etsi aina tilaisuutta kiusata ja loukata muita. Toinen oli paljon lempeäluonteisempi eikä kokenut samanlaista tarvetta kiusaamiseen. Luokkakuvista joka ikinen vieraampikin näkee aina kysyttäessä aivan välittömästi, kumpi kaksosista on ilkeä ja kumpi kiltti.

Vierailija
15/28 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samoja tuttavia, kun olen hänet nähnyt (  idols aikoina ) hän oli hyvin ylimielinen, ja halusi laulaa kotibileissä, kun kaikki eivät jääneet katsomaan ja ihmettelemään hän alkoi vain laulaa kovempaa ja halusi että huomio on hänessä, hän oli myös koppava ja katsoi alaspäin ihmisiä.

Vierailija
16/28 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin silti:)

Vierailija
17/28 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys loistaa ihmisestä ulospäin. Eikä hän ole tarpeeksi hyvännäköinen, jotta karisma korvaisi vastenmielisen ylpeyden.

Vierailija
18/28 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Diiva kyllä varmasti on, siitä ei epäilystäkään...

Vierailija
19/28 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Vierailija
20/28 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on jotenkin kummallisen näköinen, en osaa selittää tarkemmin, mutta hänen kroppansa "mittasuhteet" eivät ole ihan "normaalit". Ja en tarkoita sitä että jokaisen pitäisi olla "mallimitoissa", mutta jotain kummallista epäsuhtaa hänessä on.

Vaikuttaa myös ylimieliseltä, käyttäytyy kuin isompikin tähti, ja yleensä ne Oikeat Starat ovat varsin vaatimattomia, wannwbeet enemmän sitä "eksä tiä kuka mä oon?!?" -osastoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän