Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persesilmästä ennustaja paikalla, kysy rohkeasti!

Vierailija
16.05.2014 |

Persesilmä on nyt auki, joten näen tulevaisuutesi. Kysy mitä vain.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 23:37"]

Muuttuuko Hänen Kusipäisyytensä miksikään, vai onko minun syytä vaeltaa vuorille? Voiko ihmispää haljeta tuosta noin itsestään, pelkän tukahdetun turhautumisen voimasta?

[/quote]

Persesilmästäni kumpuaa lämmintä kaasua, joten se ennakoi pääsi räjähtämistä pikapuoliin. Ota valmiiksi siivoustarvikkeet. Et ehdi enää vuorille. Ja ei se kusipää mihinkään muutu, muuttuu vielä paskapääksikin kun tulee ummetusta.

[/quote]

Huijari, et kyllä ole mikään aito persesilmästä ennustaja, sen verran ristiriitaisuutta on nyt heti havaittavissa! Miten muka itse joutuu siivoamaan, jos oma pää räjähtää? Minä olen silloin jo Taivaassa lekottelemassa ja nautiskelemassa pumpulidivaanillani kaikkien ykkösunelmieni keskellä, ja ne aivosörsselit siivoaa kyllä joku maallisista iloista nauttimaan jäävä raataja. 2

Vierailija
22/25 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta paskalle. Tuleeko multa löysä vai kova kakka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pätevöitynyt jotenkin vai oletko luonnonlahjakkuus?

Vierailija
24/25 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

░░ ▄▀ ▀▀ ▀▀ ▀▄ ░░ 

▐▌ ░░ ▀▄ ▄▀ ░░ ▐▌ 

▀▄ ░░ ▄▀ ▀▄ ░░ ▄▀ 

▐▌ ▀▄ ▄▀ ▀▄ ▄▀ ▐▌

Vierailija
25/25 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha yrittää. Tuolla kuvallasi et ennustaja vielä ansaitse mitään ammattiuskottavuutta, sillä tuohan voi olla pelkkä zoomaus sinun suustasi kauniista duckface-kuvastasi facebookista. Ei herätä nyt oikein luottamusta, sorry.