Ikkunan pesutesti Kuningaskuluttajassa
Olen kyllä ei mieltä. Oikein käytettynä Kärcherilläni pesen ikkunani puolella vaivalla ja ajalla elkeellisiin menetelmiin verrattuna. Voi olla vähän tekniikkalaji aloittelijalle ;-)
Kommentit (6)
En katsonut ohjelmaa mutta Kärcherin kuivain on kyllä loistava!! Pesun teen perinteisesti
Ääni Kärcherille! Ennen vitutti ja jäi rästiin, nyt teen monta kertaa vuodessa. Yhdellä latauksella hoitelee ripeä pesijä taviskerrostalon klasit ;-)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:59"]
En katsonut ohjelmaa mutta Kärcherin kuivain on kyllä loistava!! Pesun teen perinteisesti
[/quote]Juuri niin tekee AP:kin ;-)
mulle lataus riittää hyvin. Aika ei koskaan muutenkaan riitä mihinkään monen tunnin pesumaratoniin vaan jaa pesut usealle päivälle. Meillä 250m2 okt
mulle lataus riittää hyvin. Aika ei koskaan muutenkaan riitä mihinkään monen tunnin pesumaratoniin vaan jaa pesut usealle päivälle. Meillä 250m2 okt
Joo, jos asut yksiössä ja siinä on kaksi pientä ikkunaa. Pesin tänään työkseni 6,5 tuntia ikkunoita ja Kärcherin masiinoilla minulla olisi ensinnäkin jännetupin tulehdus ja akkua lataillessa aina 20 minuutin välein parin tunnin ajan olisin vielä töissä. Kunnon ammattilaisten käyttämällä lastalla, oikein kostutetulla pesimellä, normaalilla nestemäisellä tiskiaineella ja asiallisilla mikrokuitupyyhkeillä tulee ehdottomasti nopeammin ja paremmin. Yksikään ammattilainen ei käytä mitään Kärcherin pesureita - ne eivät ole tehokkaita ja taloudellisia miltään kantilta ajateltuna.