Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita nuo karppaajat?

Vierailija
31.07.2006 |

Tunkevat mielipiteitään joka asiaan. Kai se karppaus tekee maailmasta ja elämästä paremman ?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

he teilaavat muiden mielipiteet ja laihdutustavat lyttyyn! Muuten minulle on ihan sama, mitä suuhunsa laittaa, mutta toisten aliarvioiminen ei ole kivaa.

-13 kg:a ei-karpaten

Vierailija
2/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne karppaajat ärsyttävät jotka uskovat että lkarppaus on kaikille se ainoa oikea ruokavalio.

t. eräs, joka voi huonosti karpatessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. -12 kg pois

Vierailija
4/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä niillä laihtuu, mutta se painon kurissa pitäminen NÄLÄTTÄ onkin ihan eri juttu pv:llä

T:Niin paljon ärsytystä herättävä karppi

Vierailija
5/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla saa olla omat mielipiteensä ja tapansa ja ne ovat yhtä arvokkaita. Jos joku tietää jonkun hyvän jutun, josta itse saa hyvinvointia, totta kai hän haluaa kertoa siitä muillekin.

Vierailija
6/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kyllä niillä laihtuu, mutta se painon kurissa pitäminen NÄLÄTTÄ onkin ihan eri juttu pv:llä

T:Niin paljon ärsytystä herättävä karppi

T:Sama karppi

Vierailija
7/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku meuhkaisi samaan tahtiin vaikka painonvartiojoista, paastosta, south beach-dieetistä tai kaalikeittokuurista, johan kansalta palaisi hihat. karppajat vouhottavat valaistuneina onnellisesta elämästään ihan kuin helluntailaiset.... ihme sakkia!

Vierailija
8/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa on lähtenyt 7 kiloa ja olo on mielettömän energinen.

Vierailija
9/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaus koitettu, ei toimi minulla. olo vaan ei ole hyvä, indukstiolla kyllä putosi 5 kiloa 2 viikossa jotaka palasivat korkojen kera. olen sitä mieltä että kun siitä rasvasta tulee energiaa ihan jumalattomasti, syötävän sapuskan määrä verrattuna vähärasvaiseen on huomattavsti pienempi. Sillä loppupeleissä kaloriajatteluun karppauskin perustuu. Henkilökohtaisesti olen todennut kaurapuuron ja täysjyväleivän ammupalalla pitävän minut kylläisenä lounaaseen saakka huomattavsti paremmin kuin samalla energiamäärällä syödyt paistetut munat ja pekoni. Siitä olen kyllä samaa mieltä että suomalaiset mussuttavat aivan liikaa valkoista roskajauhoa ja niitä perunoita sekä makaroonia.

Vierailija
10/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä esim juuri pilaat karppaajien maineen! Koita nyt ymmärtää, että kaikki ei sovi kaikille!!

Vierailija
11/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin lähinnä siksi että tiedän mitä vastaan tappelen =D

Juu ja pointsit ja muut kokeiltu myös. Tulos +30 kg.

t: antikarppi, ex, 13

Vierailija
12/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ps. en ole aloittanut yhtään uutta avausta asiasta, eli tuskin pilaan keltään mitään

t: 17

Vierailija
13/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen juttu muuten, kun joku tuolla alkupäässä vertasi karppausta muihin laihdutustapoihin, niin siinä se eroaa, että karppaus on lopullinen elämäntapamuutos. Voit karpata lopun ikääsi eikä paino enää heilahtele. Sen sijaan vähäkalorisuuteen perustuva dieetti on joskus lopetettava, ja sen jälkeen _useimpien_ on vaikea pysyä saavutetussa painossa. Hienoa, jos joku siihen pystyy.

Vierailija
14/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sitä haluaa että muutkin voi paremmin, mutta ei sitten. Tukehtukaa pöhötykseenne!

Vierailija
15/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRL on asia erikseen. En puhu itsekään silloin karppauksesta ellei joku kysy tai aihe tule muuta kautta esille.

Vierailija
16/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän terveellinen ruokavalio on elämäntapa siinä kuin karppaus. ihan yhtälailla jos karppi lankeaa syntiin, paino nousee. Samalla periaatteella kuin te nostatte hiilareita kunnes painon lasku pysähtyy, vähäkalorisella dieetillä aloitetaan nostamaan energiaa vähän kerrallaan kunnes tasapaino löytyy.

Vierailija
17/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään vaiheessa edes venyttänyt mahalaukkuani ylensyönnillä mahdottomiin mittoihin. Painoa tuli raskaudenjäljiltä 16kg ja ne pudotin yksinkertaisesti siirtymällä takaisin siihen ruokavalioon, joka minulla oli ennen raskautta. 6kk se vei, nyt olen jälleen 53 kiloinen. Syön järkevästi, mysö kakkua kylässä jos tarjotaan, synttäreillä, joskus ostan pussillisen kotiin. Kaikkea vähän, se on hyvä resepti.

Vierailija
18/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joitain ärsyttää muiden ihmisten valinnat.

Vierailija
19/19 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni oli lähinnä perustella oma kantani eikä suinkaan teilata karppauksen ideaa. Siitä en pidä, että täällä harrastetaan vastakkainasettelua ja olemassa on vain (muka) yksi oikea mielipide ja tapa laihduttaa. Kuten on jo moneen kertaan tullut esille, se mikä soveltuu yhdelle ei välttämättä ole paras tapa toiselle. Kuitenkin, niin kauan kun terveyden kanssa ei aleta leikkimään ja lopputulos on sama, jokaisen tulee valita se itselleen sopiva tie painonpudotukseen ja hallintaan. t:26