Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätikköjen sulamista turhaa tai mahdotonta estää, sopeudutaan ja luetellaan vesielämän hyviä puolia!

Vierailija
20.12.2020 |

Valtaosa eläimistä ja olennoista elää vesistöissä, ihmisellä liiankin kiire tutkia rantoja, koko valtavat valtameret odottaa.
Tukirankasairaudet ja nivelkivut lähtee vedessä, painottomuutta voi säädellä hengityksellä-helpompaa kuin avaruudessa kun olemme lähinnä vettä, emme ilmaa.
Tarvitaan vain happea ja nykyään ihan helppo vaikka laittaa ydinreaktori ja kupu merenpohjaan ja höyrystää vedestä happea. Sellaisissa kuvissa voi viljellä kaikenlaista, kupu voi olla ankkuroitu a pohjaan tai vapaasti kelluva kupu.
Yliarvostettua mantereet! On aika uusien Saariston ja merien Maijojen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin Costner ja Waterworld.

2/8 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käydä avannossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en keksi kyllä mitään positiivista sanottavaa tästä asiasta.

Säilyykö Helsinki asuttavana, tietääkö kukaan? Vai miten korkealle se meri nousee, kun jäätiköt sulavat?

4/8 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilyykö Helsinki asuttavana, tietääkö kukaan? Vai miten korkealle se meri nousee, kun jäätiköt sulavat?

Nykyisten laskelmien mukaan maksimissaan 85cm vuosisadan loppuun mennessä, mutta kuka näistä tietää. Minä ehdin alta pois ennen kuin tarvitaan Nooaa ja hänen arkkiaan. 

Vierailija
5/8 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri elämässä kulta yksi vihatuimmista alkuaineista koska uppoaa niin helposti, vaikka sturox arvostetumpi sormusmateriaalina.

Turhan helppo livauttaa kultasormus merenpohjaan!

Koirien suosio lemmikkeinä laskee mutta haukien ja muiden kalojen suosio lenkkeilyuontikavereina nousee. Delfiini on uusi kultainen noutaja.

Saastee havaitaan helpommin kun vedet menettävät kirkkauttaan

Vierailija
6/8 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Mä tykkään käydä avannossa.

Niin minäkin, mutta miten se tähän liittyy?

Vierailija
7/8 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/8 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisten laskelmien mukaan maksimissaan 85cm vuosisadan loppuun mennessä, mutta kuka näistä tietää. Minä ehdin alta pois ennen kuin tarvitaan Nooaa ja hänen arkkiaan. 

No, meillä piha on n. 40 metriä merenpinnasta joten jää vähän pelivaraakin. Matkaa tuohon itämeren rantaan on jotain parikymmentä kilometriä, eli voi tää saaristoa olla joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän