Onko teille koskaan tapahtunut mitään niin absurdia, ettei kukaan edes usko, kun kerrotte?
Kommentit (23)
Kun olin todella, todella masentunut ja harkitsin jo vakavasti päivieni päättämistä aloin kokemaan unihalvauksia. Unihalvaukset loppuivat jonkun ajan päästä siihen, kun sellaisen aikana huoneeseeni tuli kolme enkeliä ja he kertoivat minulle että aikani ei ole vielä tullut ja että minä selviän jos jaksan vielä vähän aikaa sinnitellä ja uskoa. Juuri kukaan ei-uskova ei tietenkään uskoisi, että ne olivat oikeasti enkeleitä vaan suurin osa sanoisi että olin niin stressaantunut että hallusinoin. Minulle vuosia sitten kirkosta eronneelle tuo oli kuitenkin niin todentuntuinen ja absurdi kokemus, että olen ollut siitä lähtien avoimempi hengellisyydelle ja korkeamman voiman olemassaolon mahdollisuudelle. Selvisin tuosta ajasta ja samana vuonna syvä masennukseni hellitti. En vieläkään ihan ymmärrä mitä tapahtui, koska se tuntui niin uskomattomalta itsestänikin ja tuntuu edelleen kun muistelen tuota hetkeä. Sitä ei voinut mitenkään verrata tavalliseen uneen, vaan se oli jotain ihan muuta.
Kyllä atm/kilttimieskin joskus saa, ktn/jännätyttöä, mutta se on todella harvinaista!