Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demareilla on aivan surkeet eurovaaliehdokkaat, harmi!

Vierailija
16.05.2014 |

En oo koskaan vaaleissa elämäni aikana äänestäny ku demareita enkä aiokaan. Mutta ketä noista surkimuksista nyt äänestäisi? Jotain isä Mitroako??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miapetra Kumpula-Natri on ainakin pätevä.

Vierailija
2/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuriki tätä 'aina olen näin tehnyt, koska olen aina näin tehnyt ja vanhempanikin tekivät'- hommaa en ymmärrä. Mikset etsi itsellesi sellaista ehdokasta, jonka näkemykset vastaavat omiasi? Miksi jumittaa puolueeseen, jonka ehdokkaista yksikään ei miellytä = eli ei omaa samoja arvoja/näkemyksiä jne. kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaiskaa toi ikiaikainen demarikierre ja aanestaaka omilla aivoillanne

Vierailija
4/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä se Tia-Tetra Rimpula-Natsi. Siitähän povataan jopa valtiovarainministeriä Jurpilaisen luikkiessa vastuunkantoa pakoon. Kertoo tosiaan paljon demarien kyvyistä, että tuo naikkonen ei edes tiennyt Suomen valtionvelan määrää talvella Ylen haastattelussa.

Vierailija
5/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:44"]

Juuriki tätä 'aina olen näin tehnyt, koska olen aina näin tehnyt ja vanhempanikin tekivät'- hommaa en ymmärrä. Mikset etsi itsellesi sellaista ehdokasta, jonka näkemykset vastaavat omiasi? Miksi jumittaa puolueeseen, jonka ehdokkaista yksikään ei miellytä = eli ei omaa samoja arvoja/näkemyksiä jne. kuin sinä.

[/quote]

En ole ap, mutta kommentoin: EU-parlamentissa on ilmeisesti aika tiukka ryhmäkuri useimmissa ryhmissä, joten vaaleissa toki annetaan ääni muullekin kuin henkilölle.

Vierailija
6/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:46"]

katkaiskaa toi ikiaikainen demarikierre ja aanestaaka omilla aivoillanne

[/quote]

Äänestäkää punaposki-Halla-ahoa, niin saadaan se pois Suomesta.

Vierailija
7/7 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden joka äänestää Urpilaista kun on jo niin pitkään säälinyt tätä.