Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen yh joka elättää

Vierailija
16.05.2014 |

lapsensa palkallaan ja ex-miehen maksamilla elareilla. Meitä on enemmistö yksinhuoltajista joten onko jollakin jotain kysyttävää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole, olen meinaan samanlainen!

Vierailija
2/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä yhteiskuntaa kuppaat ja pummaat kuitenkin tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas samanlainen. Ja hei sulle 3 tiedoksi, yhteiskunta ei osallistu tähän mitenkään. Lapset jo sen ikäisiä etteivät saa edes lapsilisiä, mutta kuluttavat kyllä kohtuuttomasti rahaa kun opiskelevat ja ovat tyttöjä. Opintorahakin on minimi, koska asuvat mun luona ja mun palkka niin hyvä että vaikuttaa heidän opintorahaansa.

Joten äläpäs syyttele ihmisiä ellet tiedä totuutta.

Vierailija
4/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kovapa olet yleistämään. Mun lapset ainakin yliopistossa, toinen valmistuu lääkäriksi ja toinen KTM. Voivat sitten sinustakin huolehtia.

Kovon on yksinkertaista tuo elämäsi jos kuvittelet etteikö yksinhuoltajan lapset voisi elämässään pärjätä. Joutuvat usein pärjätäkseen tekemään jopa enemmän töitä kuin ydinperheen lapset. Arvostan siis todella paljon kyseisiä menestyjiä.

Sulla on jotain pahasti pielessä omassa elämässäsi, jos tarvitsee olla heille kateellinen. Toivottavasti saat tsempattua itsesikin menestymään.

Vierailija
5/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:06"]

No, kovapa olet yleistämään. Mun lapset ainakin yliopistossa, toinen valmistuu lääkäriksi ja toinen KTM. Voivat sitten sinustakin huolehtia.

Kovon on yksinkertaista tuo elämäsi jos kuvittelet etteikö yksinhuoltajan lapset voisi elämässään pärjätä. Joutuvat usein pärjätäkseen tekemään jopa enemmän töitä kuin ydinperheen lapset. Arvostan siis todella paljon kyseisiä menestyjiä.

Sulla on jotain pahasti pielessä omassa elämässäsi, jos tarvitsee olla heille kateellinen. Toivottavasti saat tsempattua itsesikin menestymään.

[/quote]

Sekoitat nyt halveksunnan ja kateuden toistensa kanssa.

Vierailija
6/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montak lasta, kuinka monta vuotta olet ollut yh?

Itselläni kokemusta 3 lapsen yksinhuoltamisesta (10 vuotta), isä ei osallistunut yhtään mitenkään elämäämme myöskään rahallisesti. Tein vuorotöitä ja lisäksi ylitöitä niin paljon kuin jaksoin. Olen ylpeä jaksamisestani ja lapsista, jotka kasvoivat hienoiksi nuoriksi.

Vierailija
7/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:56"]

Täällä kolmas samanlainen. Ja hei sulle 3 tiedoksi, yhteiskunta ei osallistu tähän mitenkään. Lapset jo sen ikäisiä etteivät saa edes lapsilisiä, mutta kuluttavat kyllä kohtuuttomasti rahaa kun opiskelevat ja ovat tyttöjä. Opintorahakin on minimi, koska asuvat mun luona ja mun palkka niin hyvä että vaikuttaa heidän opintorahaansa.

Joten äläpäs syyttele ihmisiä ellet tiedä totuutta.

[/quote]

Kyllä teidän kaikkien isättömistä lapsista kasvaa lopulta moniongelmaisia narkkeja ja alkkiksia, jotka ovat vaan taakkana yhteiskunnalle.

[/quote]

Jotenkin saan tunteen, että sisäpiiritieto tässä puhuu.

Vierailija
8/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve sinulla on provokaatioon?!

Vierailija
9/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että tuon yhden ilkiön kommentit saisi siivota pois. Ilmoitan kaikki asiattomuudet tästä lähtien.

Vierailija
10/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitruunan saa viipaleiksi?

Vierailija
11/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, annetaan ilkiön olla ilkiö. Jos on omassa elämässään asiat pielessä, niin johonkin hän sitä pitää purkautua. Ja jos kohde nyt ollaan me yh:t, niin siitä vaan. Itse ainakin olen ennemmin tervejärkinen yh kuin kireäpipoinen perheellinen.

Vierailija
12/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla 2 teemaa tänä iltana: yh ja läski. Kaipaan niin aikoja, jolloin tappekua käytiin parketista ja laminaatista! MIksei kukaan enää jauha välikausihaalareistakaan?

Vierailija
13/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:28"]No, annetaan ilkiön olla ilkiö. Jos on omassa elämässään asiat pielessä, niin johonkin hän sitä pitää purkautua. Ja jos kohde nyt ollaan me yh:t, niin siitä vaan. Itse ainakin olen ennemmin tervejärkinen yh kuin kireäpipoinen perheellinen.

[/quote]

Kröhöm! Avaus oli tietoinen valinta...itsetarkoituksellista provokaatiota! Sitä saa mitä tilaa!111

Vierailija
14/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali tulee postissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi