Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita masentuneita nuoria naisia jotka leikkelevät

Vierailija
16.05.2014 |

itseään saksilla? viiltelyä joskus koitin mut se oli epämiellyttävää. Käsin revin hiuksia päästäni niin paljon kun pystyn ja nyt mulla oli pillussa ja reisissä joku inhottava koteloitunut finni niin otin vaan vähän alkoa ja sakset käteen ja kauhee tyydytys tuli tästä. Verta kyllä joka paikassa mutta jotenkin puhdistunut olo. Ja ei tarvii olla huolissaan kenenkään en oo itteeni tappamassa tai muuta. halusin vaan jakaa kun tuli niin hyvä olo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon pistellyt hakaneulat käsivarren sisäpinnasta läpi sillon kun ahdistaa. Auttaa kyllä ja en itekään tykkää viillellä. Nyt on hakaneuloja molemmissa käsissä 5 ja vatsassa 2 sellasta isompaa. Saksilla oon leikannut kantapäitä joskus mutta sen jälkeen oli kävely niin vaikeeta et se jäi =)

Vierailija
2/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo pilluhuulet lähti ekana ku roikku liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo iteekki vitutti muija ni lekkasin pallini irti! Muija lähti eipä vituta enää

Vierailija
4/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltelen mielummin partaterillä

Vierailija
5/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua. Heti.

Ja tee muut sairaat vastaajat.... HUOKAUS*

Vierailija
7/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mulle mitä sun läheiset voisivat tehdä, että lopettaisit tuon? Varsinkin, jos olet aloittanut tuon teininä. Mikä sut varsinaisesti ajaa tuohon? Miksi et vaikka lähde juoksemaan ja juokse niin kauan, että koko vartaloon sattuu?

Vierailija
8/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. En ala luettelemaan mitä kaikkea olen tehnyt ja teen itselleni, ettei kukaan saa uusia ideoita. Silti voin sanoa, että on enemmän asioita, mitä olen tehnyt itselleni, kuin niitä, mitä en ole tehnyt.

Vierailija
9/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä