Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyylitöntä, ettei koskaan kivaa hiuksia föönillä

Vierailija
16.05.2014 |

En koskaan kuivaa. Kun menen kuntosalille ja käyn suihkussa, en kuivaa vaan lähden ravintolaan hiukset märkänä. Samoin aamulla töihin, kuivaahan ne töissä. Aloin miettii tätä asiaa, kun tänään kahvilassa istuskelin suihkun jälkeen ja tajusin, ettei kellään oo koskaan märkiä hiuksia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä märin hiuksin lähtisi ravintolaan tai töihin. Riippuu ihan ravintolasta tai työpaikasta onko märillä hiuksilla meneminen ok vai jopa hyvinkin mautonta. 

Vierailija
2/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä teen asiakaspalvelutyötä... Monesti meikkaankin esim vasta ekalla tauolla, kun en muuten ehdi. Ei mulle oo koskaan tästä huomautettu, aloin vaan itse miettii, että onks tää vähän typerää, ikääkin mulla on jo 38. Eri asia kai, jos vaikka kouluun menis. Joo ja mullei ees oo fööniä. En oo ikinä muutaku pessy ja kammannu hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan föönaa, mutta en kyllä myöskään menisi märin hiuksin kahvilaan tai töihin. Föönaamattomuus sinänsä on fiksua hiusten kunnon kannalta, mutta ei se työpaikka tai kahvila nyt ihan se aamiaispöytäulkonäön paikka ole.

Vierailija
4/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muuten oon meikattuna ja laitettuna siistin ja asiallisen näkönen. ap

Vierailija
5/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hiukset nyt näyttää ihan eriltä jos ne on föönattu tai ei. Ja kun on hyvät aineet, föönaus ei vaikuta hiusten kuntoon. Minusta itsekseen kuivuneet hiukset näyttää melko homssuisilta.

Vierailija
6/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on huono tapa olla hiukset märkinä julkisilla paikoilla. Varsinkin töissä, se näyttää vähän kuin olisi pyyhe ympärillä tai jossain uimapuvussa töissä. Tai ravintolassa pyjamanhousut jalassa. Tai paplarit päässä.

Vierailija
7/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mun täytyy hankkia fööni. En tajua miks vasta nyt aloin miettii asiaa... ap 38 vee.

Vierailija
8/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:36"]

[/quote]

Märissä hiuksissa et kyllä ole siistin ja asialllisen näköinen ...

Vierailija
9/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ihan lyhyet hiukset?

Vierailija
10/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:36"]

[/quote]

Märissä hiuksissa et kyllä ole siistin ja asialllisen näköinen ...

[/quote]

Joo mut siis sen jälkeen, kun hiukset on kuivuneet. ap

Vierailija
11/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:40"]Onko sulla ihan lyhyet hiukset?

[/quote]

Mulla on ns polkkatukka, tuohon leukaan asti. ap

Vierailija
12/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en föönää koskaan mutta en kyllä mene märiläl hiuksillakaan mihinkään. Pesen hiukset vain iltaisin, joten aamulla ne on jo kuivat. Ja esim. kuntosalilla en kastele hiuksia ollenkaan, vaan laitan hiukset kiinni kun suihkutan kropan. 

Mitä tulee tuohon että föönaamaton tukka olisi aina jotenkin homssuinen, niin ei pidä paikkaansa. Riippuu niin hiuslaadusta. Itselläni on luonnonkihara tukka ja se on ihan hyvännäköinen ihan vaan ilmakuivuneena. Lisäksi on muitakin tapoja muotoilla kuin fööni, esim. itse joskus suoristan tukan mutta teen sen ihan kuivaan tukkaan suoristusraudalla.

Vierailija
13/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihhh mua alkoi nyt nolottaa kauheesti tää föönäämättömyyteni :-D Mä ostan oikeesti nyt föönin. Mitenköhän mä tosiaan vasta nyt aloin miettii asiaa. Tänään katoin salilla niitä föönejä ja mietin, että pitäiskö. Juu... ap

Vierailija
14/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en föönaa, ihan turhaa hommaa. Sori vaan, jos jotain mun märät hiukset häiritsevät.

Vierailija
15/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä en föönaisi, niin hiukset olis päänmyötäiset ja takaraivolle pyörylä levittäisi kivan jakauksen. Ei todellakaan tyylikästä..

Vierailija
16/16 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käy kipaiseen itsellesi se fööni :) Tosiaan, itse en liiku koskaan missään märillä hiuksilla. Se on mielestäni jotenkin vaan "epäsiistin" näköistä, vaikka ne ihan puhtaat onkin. Hiukset myös rasvoittuu hitaamminen kun ne föönaa kuivaksi, koska silloin tyvi nousee hieman ylöspäin. Mutta on sulla vielä aikaa föönailla tukkaasi!

Ps. Kiinnitä föönikaupoissa huomiota sen föönin painoon, liian painavassa väsyy helposti kädet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi