Ystävät, jotka vierailevat nykyään vain lapsinsa kera!
Minulla oli kolme hyvää ja läheistä ystävää, enää heistä on jäljellä vain hyvät muistot.
Nykyään he tulevat kylään vain ja ainoastaan lapsiensa kanssa, enkä minä jaksa enää!
Kova meteli ja häsäys niin ettei MISTÄÄN voi keskustella ystävän kanssa.
Kaikki paikat sotketaan.
Tavaroita ja kotiamme ei kunnioiteta vaan kaikki seinät ja huonekalut rähmitään.
Lastemme leluja ym rikotaan ja muutaman kerran joku ipana on heitellyt kovia leluja päin telkkaria, ikkunoita ja lasivitriinejä.
Vieraat lapset puhuu usein huutamalla, onko kuulossa vikaa vai miksi ei voi puhua normaalilla äänellä?
Koiramme ei saa olla rauhassa, ellen lukitse sitä kylpyhuoneeseen. :/ Pieni koira ja ei tykkää jos joku vieras kersa jahtaa tms, voi vaikka napata sormille. Ei ole kyllä vielä tehnyt niin...
Olen niin kyllästynyt! On minullakin lapsia, mutta tasan pidän huolen siitä ettei he noin käyttäydy! Ja JOS he joskus rikkoisivat jotain vahingossa niin tietysti korvaisin vahingon!
Miksi naiset ei kyläile ilman lapsilaumaansa? Eihän miehetkään raahaa koko ajan kersojaan joka paikkaan!?
Ystävien pitää kai olla ajatustenlukijoita jos pyydät kylään tai kaffilaan etkä sano että kutsu koskee vain tätä kyseistä mammaa eikä koko perhettä.