Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä anoppisi tekemää ruokaa inhoan eniten?

Vierailija
20.12.2020 |

Pelottaa taas joulu. Kutsuvat kylään, anopin tekemiä ruokia tarjolla. Ja jos ei syö niin anoppi pahoittaa tästä rankasti mielen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*inhoat piti lukea otsikossa.

Ap

Vierailija
2/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä⁉

Oletpa vittumainen miniä! Oikein aloitat keskustelun, että muutkin haukkuisivat anoppiaan.

Onneksi tykkään mieheni äidistä ja hänen ruuistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan syönyt mitään anopin laittamaa ruokaa, en siis ole ollut syömässä hänen luonaan muuta kuin jotain voileipää. Hän ei juuri ruoanlaitosta välitä. 

Vierailija
4/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia, koska ovat kissankarvoja täynnä.

Vierailija
5/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä saanut pahaa ruokaa anopin luona.

Vierailija
6/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen mitään. Mieheni äiti on todella mukava enkä ole ikinä syönyt heillä pahaa ruokaa. Ja vaikka olisinkin niin ei tulisi mieleenkään haukkua muiden kokkailuja.

Vierailija
7/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini pyörittää ravintolaa ja tekee todella hyvää ruokaa. Joten odotan, että päästään sinne syömään äitin ruokien sijasta.

Vierailija
8/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anoppina syö IKINÄ miniäni laittamaa "ruokaa".

Onneksi hän on kohta entinen sellainen.

Vierailija
9/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tekee hyvää ruokaa. Ainoa miinus että sitä on aina aivan liikaa, montaa lajia siis kun mennään syömään. Tulee syötyä aivan liian paljon. :)

Vierailija
10/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini tekee erittäin hyvää ruokaa. Harmittaa, kun tänä jouluna emme voi mennä herkuttelemaan.

Vierailija
11/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ole ihan valtavasti syönyt anoppini laittamia ruokia, mutta kyllä ne kaikki ovat ihan hyviä olleet.

Vierailija
12/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on niin vieraskorea, että selvästi stressaa aina ruokien kanssa. Haluaa kaiken olevan viimeisen päälle. Vaikka ei tarvitsisi.

Vierailija
13/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillisalaattia tai mikä rosolli se nyt onkaan.

Vierailija
14/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä⁉

Oletpa vittumainen miniä! Oikein aloitat keskustelun, että muutkin haukkuisivat anoppiaan.

Onneksi tykkään mieheni äidistä ja hänen ruuistaan.

Anoppiako tässä olikin tarkoitus haukkua? Ymmärsin, että kerrotaan anopin tekimistä ruuista, jotka eivät maistu omassa suussa hyvältä.

Sinun tykkäämisesi ei kuulu aiheeseen. Voit aloittaa oman ketjun "Miksi rakastan anoppiani"!

Oman ex-anoppini ruuista inhosin sitä lihapadan rasvaista lirulientä, jota kastikkeena tarjoiltiin.

Vierailija
15/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan syönyt mitään anopin laittamaa ruokaa, en siis ole ollut syömässä hänen luonaan muuta kuin jotain voileipää. Hän ei juuri ruoanlaitosta välitä. 

Hei, joku muukin. 😃 Tajusin kysymyksen luettuani, etten ole näiden yli kymmenen vuoden aikana ikinä syönyt anopin tekemää ruokaa.

16/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tekee perinteistä suomalaista perusruokaa, ei revittele keittiössä. Kyllä sitä ihan mielellään syö, tosin jos mentäis anopin luo syömään jouluna, vietäis varmaan itse jotain vähän parempia ruokia mukana, ettei tarvitsisi vetää pelkästään niitä perinteisiä laatikoita ja kinkkua.

Vierailija
17/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnanvaraa on runsaasti. En syö mitään anopin laittamia ruokia.

Vierailija
18/18 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, joku muukin. 😃 Tajusin kysymyksen luettuani, etten ole näiden yli kymmenen vuoden aikana ikinä syönyt anopin tekemää ruokaa.

Me asumme vielä kaukana anopista, emmekä vieraile usein. Siellä on yleensä tarjolla jotain yrttiteetä ja hedelmiä, joskus harvoin jotain piirakkaa tai pasteijoita. Mieheni on kertonut, että lapsuudessa heillä oli useimmiten jotain makaroniruokaa ja paljon sieniruokia, mutta näitäkään en ole ollut syömässä anopin luona sinä aikana, kun olen ollut hänen poikansa kanssa. Kyllä minä kaikkea söisin, mitä eteen laitetaan, mutta anoppini on selkeästi niitä ihmisiä, jotka syövät elääkseen, eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Ei kaikkien tartte tykätä ruoanlaittamisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi