Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua nähdä tiettyjä naapureitani

Vierailija
20.12.2020 |

Ovat ahdistavia, kun alkavat aina höpistä jotain tyhjänpäiväistä. Ei voisi vähempää kiinnostaa. En muutenkaan jaksa ihmisiä, viihdyn yksin. Aina saa pelätä tuleeko nämä kyseiset hölöttäjät rappukäytävässä tai pihassa vastaan.

Onko muilla samaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja heidät juuri useimmin näkee joita ei haluaisi, eli oikein kyttäävät tilaisuuksia ja hengaavat asunnon ulkopuolella. Siksi ovat myös ärsyttäviä, koska ovat ärsyttäviä.

Vierailija
2/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alapeukkuja kyttääjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

On se niin hiano joulu joo. Fuk off

Sincc

Vierailija
5/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Toiset naapurit juttelevat pitkään, toiset tuskin ynähtävät vastaukseksi tervehdykseen (outoja), ja toiset vain tervehtivät iloisesti ja saattavat sanoa jotain säästä.

Joskus mietin jo etukäteen, kun ei ole kiire, että nyt jos se ja se tulee vastaan, voin jutella hetken. Ja niin teen. Toisaalta jos on kiire, en koe mitään pakkoa jäädä näiden pölöttäjien kanssa keskustelemaan. Tervehdin vain kohteliaasti ja menen menojani.

Vierailija
6/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitenkään olla palstan ainoa näin ajatteleva.

Ap

Vierailija
7/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä näe ärsyttäviä naapureita. Minulla on ihan sattumalta arskat silmillä, katse kiinni luurissa tai huppu päässä enkä vain näe ympärilleni ollenkaan.

Vierailija
8/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitaan teksti ;   Puhu vain linnuille ja oraville. :)

Vierailija
9/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuk off

Vierailija
11/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että on kiire etkä ehdi jutella, niin helposti ihmisistä pääsee eroon.

Vierailija
12/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi mitenkään olla palstan ainoa näin ajatteleva.

Kokemukseni mukaan ne puheliaat juttelevat toisten puheliaiden kanssa. Nuorena en koskaan puhunut yhtään mitään naapureiden kanssa eikä minua koskaan kukaan väkisin pysäyttänyt juttelemaan. Onko sinulla joku tällainen naapuri, joka työntää jalkansa sinun eteesi, ettet pääse ohi?

Vierailija
13/13 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, aina ei jaksaisi, olen töissä tiivisti ihmisten kanssa, niin vapaalla kaipaan omaa tilaa ja rauhaa. Valitettavasti seinänaapurini on varsin puhelias, aina saa jännittää varsinkin kesällä, että tuleeko jotain pälisemään, kun otan vaikka aurinkoa takapihallani.

Naapurisuhteiden takia ei viitsi epäkohteliaskaan olla, joten täytyy aina keksiä joku tekosyy että voi liueta paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän