Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viroon muttaminen, asuminen, kokemuksia?

Vierailija
20.12.2020 |

En näe enää Suomessa positiivisia puolia. Kertokaa Viron suomalaiset onko siellä näitä Suomen kaikkia ongelmia?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossahan ääriaines on päässyt hallitukseen asti, ei jatkoon.

Vierailija
2/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon turvallisempi maa kuin Suomi. Ei lastenraiskauksia, ahdisteluja, lapset saavat kävellä rauhassa, ei terrori-iskuja, tappoja , murhia, ei isis porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene ja kokeile 😁

Vierailija
4/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna muuttuu koko ajan kivemmaksi, kivoja ravintoloita ja rakennetaan uusia hienoja taloja (ei neukkukuutioita niin kuin Suomessa).

Vierailija
5/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene ja kokeile 😁

Kyllä, se on aikomus. ap

Vierailija
6/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virossahan ääriaines on päässyt hallitukseen asti, ei jatkoon.

Suomessa ääriaines on hallituksessa, ei Virossa.

Jos oikeasti ajattelet näin niin muuta ihmeessä Viroon tai ihan mihin vaan, äläkä mielellään tule lomillakaan enää Suomessa käymään, kiitos.

Vierailija
7/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko sinne töihin (palkkataso noin kolmasosa Suomen palkoista), "bisnestä tekemään" (😁) vai oletko jo eläkkeellä?

Vierailija
8/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oma asunto Pärnussa. Suosittelen lämpimästi. Asioiden hoito helppoa, muutan pysyvästi heti kun eläkkeelle pääsen.

Vierailija
9/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellaista suunnittelet, niin ihan ensiksi mene kielikurssille.

Vierailija
10/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko sinne töihin (palkkataso noin kolmasosa Suomen palkoista), "bisnestä tekemään" (😁) vai oletko jo eläkkeellä?

Olen pistämässä firmaa pystyyn, it-ala. Verotus houkuttelee ja Suomen muidenkin ongelmien puuttuminen.

Vierailija
11/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oma asunto Pärnussa. Suosittelen lämpimästi. Asioiden hoito helppoa, muutan pysyvästi heti kun eläkkeelle pääsen.

Onko sulla varaa Viron hoivakotimaksuihinkin vai tuleeko kotimaa siinä vaiheessa rakkaaksi, kun Suomessa yhteiskunta maksaa mutta Virossa ei?

Vierailija
12/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pistämässä firmaa pystyyn, it-ala. Verotus houkuttelee ja Suomen muidenkin ongelmien puuttuminen.

Onnea vaan, sitä tulet tarvitsemaan. Ongelmia ei puutu.

Vierailija
13/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että Virossahan on työvoimapula eli se vähän mietityttää, mutta tietysti etätöitä voi järjestää. Ehkäpä Suomesta saisi sinne työntekijöitä.

Vierailija
14/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla varaa Viron hoivakotimaksuihinkin vai tuleeko kotimaa siinä vaiheessa rakkaaksi, kun Suomessa yhteiskunta maksaa mutta Virossa ei?

Lopeta nyt trollaaminen ja anna muiden keskustella rauhassa. Eiköhän hän ole miettinyt asiansa ja kaikki eivät ole riippuvaisia julkisten palveluiden saamisesta. Juuri sitä ylisuurta julkistasektoria monet pakenevat Viroon.

Vierailija
15/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että Virossahan on työvoimapula eli se vähän mietityttää, mutta tietysti etätöitä voi järjestää. Ehkäpä Suomesta saisi sinne työntekijöitä.

Ai Viron palkkatasolla? Älä naurata.

Vierailija
16/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt trollaaminen ja anna muiden keskustella rauhassa. Eiköhän hän ole miettinyt asiansa ja kaikki eivät ole riippuvaisia julkisten palveluiden saamisesta. Juuri sitä ylisuurta julkistasektoria monet pakenevat Viroon.

Niinhän ne pakenevat, silloin kun ovat itse maksupuolella. Ja tulevat ikävä kyllä takaisin, kun tarvitsevat sitä.

Vierailija
17/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän ei vastata "no mene sitten?"

Päivällä oli vastaava ja siinä tuli vain trolleja.

Vierailija
18/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania unelmia, ap. Nyt sinä rupeat it-alan ihmiseksi ja menet Viroon! Tai ainakin perustat it-alan firman,

Vierailija
20/55 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Notkuuko Tallinnan katukuvassa somaleita, ja Lähi-idän tulokkaita? Paljonko paikallisella suojelupoliisilla on seurannassa terrorismin uhasta epäiltyjä henkilöitä?

Suomessa heitä on vajaa neljäsataa ja hallitus tuo suihkukoneilla tasaisesti lisää.

Viro kiinnostaa itseäkin.

Vähemmän, mutta sitä enemmän onkin venäläisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi