Sain äsken miestyökaverilta jouluntoivotukset puhelimeen
ja toivotuksen perässä oli hymyilevä punasteleva emoji. Miten pitäisi suhtautua? Minä olen varattu perheellinen nainen.
Kommentit (14)
Se emoji oli ehkä tullut siihen vahingossa. Ei kai aikuinen mies mitään emojeja käytä.
Lähetti toivotukset väärälle henkilölle?
Olet kohtelias ja vastaat: Hyvää joulua!
Kannattaa puhua paljon puolisosta ja perheestä positiiviseen onnelliseen sävyyn niin
luultavasti ymmärtää että turhaan tuhlaa tunteitaan sinuun.
Älä ylianalysoi vaan ota joulutervehdys joulutervehdyksenä.
Vastaa takaisin esimerkiksi: ”Perhe xx (sun perheen sukunimi) kiittää ja toivottaa sinulle ja perheellesi hyvää joulua 2020 ja kivaa vuotta 2021”.
Mun miehellä oli tapana lähettää joka joulu työntekijöilleen jouluviesti ja aina joku nainen kuvitteli, että se tarkoitti enemmän kuin pelkkä hyvän joulun toivotus.
Meillä on tavanomaista että lähetetään joulutoivotukset työkavereille, sekä miehille ja naisille.
Miten helvetissä joku voi joulutoivotuksistakin kehitellä joitain kummallista.
Täytyy olla melkos sairas mielikuvitus, jos alkaa ajatella että tuollaisilla tervehdyksillä on jokin tausta-ajatus.
OMG! Joku toivotti hyvää joulua! Kamalaa! :(
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tavanomaista että lähetetään joulutoivotukset työkavereille, sekä miehille ja naisille.
Miten helvetissä joku voi joulutoivotuksistakin kehitellä joitain kummallista.
Täytyy olla melkos sairas mielikuvitus, jos alkaa ajatella että tuollaisilla tervehdyksillä on jokin tausta-ajatus.
Onpa sairas.
Se emoji siinä ihmetytti. Mutta varmaan nuorten tapoja.
Seuraavaksi sieltä tulee punasteleva kikkelikuva.
Vierailija kirjoitti:
Se emoji siinä ihmetytti. Mutta varmaan nuorten tapoja.
Ei vaan nimenomaan keski-ikästen tapa. Menee kaikki hymyilevät hymiöt sekasin ja toi on se mikä yleisimmin lähtee. Ei tarkota mitään sen ihmeellisempää tässä asiayhteydessä. Naiset oikeesti, lopettakaa ylianalysointi! T. N45
Seksuaalista häirintää tuo on, teet rikosilmoituksen.
Se haluu lutkuttaa sun lolloja!!!!!1
Vastaat, että kiitos samoin.