Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää kun ei jaksa tehdä mitään

Vierailija
20.12.2020 |

Sain käytyä kaupassa, mutta nyt itkettää kun väsyttää, turhauttaa ja vituttaa niin paljon. Lapsi vaan pelaa, sitä ei kiinnosta yhtään mikään muu kuin ruudut. Pitäisi siivota, raivata ja varmaan laittaa jotain ruokaa, mutta en pysty. Toinen lomapäivä ja pyykkien laittaminen tai roskien vieminen tuntui ylivoimaiselta. Haluaisin olla vaan yksin, olla puhelimella, maata, palautua. Olen ihan poikki.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattiko porsia?

Kuulostat vastuulliselta ihmiseltä.

Vierailija
2/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa fiilistä täällä, mutta lapsi on kaksi. Nokat irroittaa ruudusta 5 minuutiksi ja auttaa yhden asian kanssa ja sit valuu takas sinne kännykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattiko porsia?

en itke kun elämässä pitää tehdä asioita, mutta hei, siitä vain tinderöimään puhelimella, kyllä te päivän ilman ruokaa pärjäätte. 

Vierailija
4/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä? Vie lapsi sille joulun ajaksi?

Vierailija
5/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paha juttu olisi jos et siivoisikaan? Entä jos vaan otat rennosti?

Vierailija
6/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattiko porsia?

en itke kun elämässä pitää tehdä asioita, mutta hei, siitä vain tinderöimään puhelimella, kyllä te päivän ilman ruokaa pärjäätte. 

Missä kaikessa muussa olet hyvä?

Vierailija
7/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pintapuolinen siivous vain, siivoa keväällä kun on enemmän voimia. Eineksiä kaupasta. Ei se ole niin justiinsa.

Vierailija
8/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisin itseäni huonosti. Mies tekee töissä pitkää päivää joulunajan, sen työvuorot nyt meni tänä vuonna näin. Mulla alkoi loma, joten periaatteessa mun pitäiai järjestää tämä joulu. Mutta tuntuu että olen ihan toimintakyvytön. Ap

Vierailija
9/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas se, että mikään ei suju ja on ihan stanan sama vaikka tekee sitä ja tätä niin lopputulos on kuitenkin se että olisi ollut sama olla tekemättä kokonaan. Mistään ei tule enää hyvää fiilistä ja olo on niin tympääntynyt että sama kai se on katella narua jostain.

Vaikka tuskin sitäkään löytyy vaikka kääntäisi kämpän ylösalaisin eli ei maksa vaivaa.

Ja kas, tarkistuskysymyksen vastauskin oli väärin. 

Vierailija
10/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pintapuolinen siivous vain, siivoa keväällä kun on enemmän voimia. Eineksiä kaupasta. Ei se ole niin justiinsa.

Näin teen ihan surutta ja päätimme, että mitään kummempia juttuja ei edes tehdä.

Vierailija
11/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattiko porsia?

Piss head.

Vierailija
12/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite totesin yks päivä, et ihan turha stressata siivoamisesta, kun nää muksut räjäyttää vartissa paikan pommin jäljiltä olevaksi, enkä viitsi sanoa, että älkää leikkikö, kun muutenkin ovat koneillaan ihan liikaa.

Vierailija
13/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku ystävä/sukulainen/naapuri jeesata lapsen kanssa tai siivouksessa? Lapsi yöksi tai pariksi jonnekin kyläilemään jotta sinä saat levättyä.

Vierailija
14/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi se vaan lähtee liikkeelle.

Lepää kunnolla pari päivää, vaikka se tuntisikin vaikealta. Sen jälkeen pienimuotoiset jouluvalmistelut.

Vierailija
15/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisin itseäni huonosti. Mies tekee töissä pitkää päivää joulunajan, sen työvuorot nyt meni tänä vuonna näin. Mulla alkoi loma, joten periaatteessa mun pitäiai järjestää tämä joulu. Mutta tuntuu että olen ihan toimintakyvytön. Ap

Miksi sinun PITÄISI järjestää joulu?

Jos pitää, tee asia mahdollisimman yksinkertaiseksi.

Haet kaupasta valmiit sapuskat, kinkut, soosit ja laatikot.

HAet vintiltä kaiken joulukrääsän, isket lastenhuoneen lattialle ja annat muksuille ja ukollesi vapaat kädet tehdä koristelu tai olla tekemättä.

Jouluaattona kippaat valmiit sapuskat uuniin, sytytät kynttilöitä pöydälle ja kutsut köörin syömään.

So simple.

Pöytään viiniä, Fernettiä, portteria ja sidukkaa ja muutaman tunnin kuluttua voit aloittaa ulinan kuinka kukaan ei välitä ja saat hyvällä omallatunnolla sammua oksentamisen jälkeen vessan lattialle.

Hyvää joulua.

Vierailija
16/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaudut nyt pari päivää töistä ihan rauhassa, suklaarasia ja hyvä kirja, tai vaikka netflixiä ja lasi viiniä jos siltä tuntuu. Siivoamiset ei karkaa mihinkään, jouluruuat ehtii hakea aatonattona ihan hyvin isot marketit on myöhään aukikin. Sitten aatonaattona kinkku uuniin yöksi ja päivällä raivaat ruokapöydän tyhjäksi ja laatikot uuniin lämpiämään ja sillä aikaa katat nätisti joulupöydän, ja avot, siinä on ihana jouluateria.

Siivoat sitten vaikka tapaninpäivänä jos jaksat.

Ja välipäivinä käyt mittauttamassa ferritiinin, deen, B12, sokerit ja kilpirauhasarvot, näin alkuunsa, luultavasti sieltä löytyy syy yliväsymykseen.

Ja jos nyt pitää sitä ruutua tuijottavaa kersaa ruokkia, tilaat jotain valmista, ja lapsi on tyytyväinen. Sanot lapselle ensin että jos vie roskat niin saa valita ottaako pitsaa vai hampparia, äiti tilaa palkinnoksi kun teet palveluksen. 

Vierailija
17/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAet vintiltä kaiken joulukrääsän, isket lastenhuoneen lattialle ja annat muksuille ja ukollesi vapaat kädet tehdä koristelu tai olla tekemättä.

Jouluaattona kippaat valmiit sapuskat uuniin, sytytät kynttilöitä pöydälle ja kutsut köörin syömään.

So simple.

Pöytään viiniä, Fernettiä, portteria ja sidukkaa ja muutaman tunnin kuluttua voit aloittaa ulinan kuinka kukaan ei välitä ja saat hyvällä omallatunnolla sammua oksentamisen jälkeen vessan lattialle.

Hyvää joulua.

Miksi pitää olla katkera ja kuvottava? MIKSI?

Vierailija
18/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So simple.

Hyvää joulua.

Siksi että teille paremmille ihmisille tulisi parempi olo edes jouluna.

Ilman meitä katkeria ja kuvottavia ihmisiä, sinä et voisi tuntea ylemmyyttä ketään kohtaan, joten..........

Vierailija
19/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So simple.

Hyvää joulua.

Siksi että teille paremmille ihmisille tulisi parempi olo edes jouluna.

Ilman meitä katkeria ja kuvottavia ihmisiä, sinä et voisi tuntea ylemmyyttä ketään kohtaan, joten..........

Mitä kumman ylemmyyttä??? Sairas hiippari.

Vierailija
20/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa semmonen puhelin, prepaid, niin voit vatata puhelimeen, jos se soi. Olet ylirasittunut s i i t ä.