Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen selkäkipua, tänään raskausoireet poissa

Vierailija
16.05.2014 |

Eilen alkoi töissä selkäkipu, ei mikään kova mutta epämukava ja oli vaikeaa istua mitenkään päin. Vähän lieveni panadolilla. Ilta sujui hyvin (ei tarvinnut istua). Tänä aamuna huomasin että rinnat eivät ole yhtään kipeät ja pahoinvointikin paljon lievempää (eilisaamuna vielä oksensin).

9. rv lopuillaan. Voiko olla muuta kuin km? Voiko hormonitaso laskea näin nopeasti että oireet katoavat heti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Ei kaikki päivät välttämättä ole kärsimystä:) Etenkin jos et tuntenut vatsakipuja/olllut vuotoa jne. Selkäkipu ei välttämättä liittynyt raskauteen ollenkaan. Hormonien vaikutus ei sitäpaitsi todellakaan katoa yhdessä yössä!

Tokihan lääkärissä kannattaa käydä jos huolestuttaa.

Vierailija
2/6 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuntenut vatsakipua muutoin kuin "jännitystä"/kihelmöintiä alavatsalla, neuvolasta sanottiin että kohdun kasvukipuja. Yritin pysyä eilen rauhallisena sen selkäkivun kanssa (yks km alkanut selkäkivulla viikkoa myöhemmin) mutta tämä oireiden loppuminen lähes seinään vuorokauden sisällä huolettaa. Ei ole vuotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tokassa raskaudessa ei ollut mitään raskauskipuja. Vatsakipua ja selkäkipua oli tokalla kuulla ja myös vuotoa. Olin varma keskenmenosta, mutta tuolla tuo terve 11kk vanha tyttö siskonsa kanssa leikkii :)

Vierailija
4/6 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin ja rakenne ultrassa selvis että sikiö oli kuollut rv8 :(

Vierailija
5/6 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi siis niskapoimu uktrassa :(

Vierailija
6/6 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, hyvä kuulla:)

5, pahoittelut!

No nää oireet näköjään vaihtelee, pahoinvointi tuli takaisin, normaalia myöhemmin vain tänään. Ehkä stressaan turhaan. Tää kipuilu (jatkuu edelleen lievempänä) on ahdistavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän