Onko teidän taloudessanne jokaisella oma tietokone?
Kommentit (28)
Käytössä on 2 läppäriä, 1 vanha on kaapissa pölyttymässtä. Ja 1 padi löytyy.
Taloudessa on 2 aikuista ja yksi 4 vee.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 08:25"]
3 henkeä, 3 konetta. 2 pöytäkonetta ja lapsella läppäri.
Mua naurattaa jos joku ihmettelee että ei ole normaalia jos naisella on oma kone. Mä en tasan ole ilman omaa konetta, ja minähän ne kaikki koneet jopa meillä aina huollan ;)
[/quote]
ei kai kenenkään mielestä ole epänormaalia jos naisella on oma kone? Mitä ihmettä :D
Meitä on äiti ja kaksi varhaisteiniä.
Kotona on 2 läppäriä ja 1 iPad. Mikään niistä ei ole kenenkään "oma", vaan kukin käyttää vuorollaan.
Perhe: 2+1
Meillä on 1 läppäri, 1 tabletti (lähinnä lapsen käytössä) ja älypuhelin.
Periaatteessa nuo on kaikki minun, siis naisen. Lapsi, 7v, käyttää tablettia suht vapaasti ja lainaa joskus läppäriä.
Miestä ei kiinnosta ja pyytää minua hoitamaan hänen nettiasiansa (lähinä pankki ja joskus etsiä jotain varaosia tms).
Joskus kannan vielä työkoneenkin kotiin ja mallinnan terassinrakenteita tms remonttihommaan suunnitelmia.
Ajatuksissa on, että kun lapsi alkaa tarvita "omaa" konetta, ostan television tilalle olkkariin taulutietokoneen jolla voi myös katsoa töllöä.
Ei. Jokainen lapsi saanut oman läppärin, kun ovat täyttäneet 12 v. Mulla on miehellä on yhteinen pöytäkone.
Toisaalta kaikilla on hyvät kännykät ja nettiyhteydet, joten se korvaa ehkä sen yhden koneen puuttumisen.
Ei, pienimmällä ei ole omaa kun ei osaa vielä käyttää, on 2,5. Meillä vanhemmilla 1 pöytätietokone, 1 tabletti ja vanhemmalla lapsella oma tabletti. Puhelimella kyllä täälläkin nyt.
Jokaisella on oma pädi, kaksi pöytäkonetta (windows ja mac) sekä yksi läppäri. Perheessä 2 aikuista ja 2 teiniä. Meillä on kaksi yritystä, pöytäkoneet ja läppäri on oikeastaan vain työntekoa varten.