Onko teistä noloa kirjoittaa itsestään oma wikipedia?
Kommentit (23)
Ainakin se on Wikipedian sääntöjen vastaista.
Riippuu vähän siitä, mitä on saavuttanut elämässä. Mutta jos on riittävän kuuluisa, luulisi että sen artikkelin kirjoittaa joku toinen. Toisaalta esim. akateemisella alalla voi olla, ettei ole kovin tunnettu alan ulkopuolella.
Mutta joku "Matti Möttönen on kunnallispoliitikko, jolla on kauppatieteiden tutkinto. Politiikassa hän on toiminut vuodesta 2020 alkaen Takahikiän kaupunginhallituksessa..." olisi vähän noloa.
FB-ryhmä on kyllä vielä astetta nolompi, jos sen tekee vain omasta itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko?
On.
Olen kohtuullisesti julkisuudessa esillä, wikipediassa on sukuartikkeli, jota olen itse päivittänyt, jotta faktat on oikein
Ehkä olisi vähän överiä kirjoitella itsestään oma sivu.
Minusta lukee jotain wikipediassa, mutta itse en ole sitä kirjoittanut.
Ihan ymmärrettävää jos on esim. vaaleissa ehdolla tai julkaisee kirjan. Markkinointia.
Tiedän montakin, jotka ovat kirjottaneet itsestään wikipedian. Ovat näitä heikosti pärjänneitä politikkoja tai "kirjailijoita"
Lavasti oman hukkumiskuolemansa. Levymyyntiä vauhdittaakseen !
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Tiedän montakin, jotka ovat kirjottaneet itsestään wikipedian. Ovat näitä heikosti pärjänneitä politikkoja tai "kirjailijoita"
Pärjäätkö itse huonosti?
Se on muuten poliitikko. Ja wikipediaan.
Itse en kyllä kehtaisi. Toisaalta jos joku muu kehtaa, eipä se hälle taida olla sitten noloa.
Todella olis noloa. en haluaisi itsestäni tietoja nettiin
Itsestään ei voi sellaista tehdä. Tarpeeksi saanut laajaa julkisuutta tai ansiota niin henkilöstä laaditaan wikipedia-sivu.
No on noloa. Muutama tuttu tehnyt ja niille yhdessä myötistellään, nuorisopoliitikkoja.
Taiteilijanimestäni olen itse kirjoittanut. Äärigenren edustaja. Piireissä tunnetaan. Oikeaa henkilöllisyyttä ei tiedä kukaan paitsi ihmistä.
Olisi noloa. Kaikki arvais heti että olen itse kirjoittanut. Vaikka mun työ onkin somessa näkyvää, niin en niin tunnettu silti ole.
Todellakin on. Itse en halua nimeäni edes mainittavan internetissä.
Tuo on nolouden määritelmä. Nolouden JA narsismin.
Vois kyl kirjoittaa!