Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholittoman elämän aloitus

Vierailija
20.12.2020 |

Itselläni on jo pidempään häirinnyt se, että kaikkeen sosiaaliseen elämään liittyy alkoholi. Ainakin omassa piirissäni kaikissa firman tilaisuuksissa on alkoholitarjontaa ja ystävien kanssa tavataan usein ruuan ja viinin äärellä. Lisäksi kotona mieheni kanssa teemme viikonloppuisin hyvää kotiruokaa ja aterioiden yhteyteen kuuluu luonnollisena osana viini.

Juomistani voisi kutsua ”sivistyneeksi” ei mitään humalahakuista, mutta kuitenkin lähes viikottaista. Tämä juurtunut tapani on kuitenkin siinä määrin alkanut häiritsemään itseäni, että haluan siitä eroon.

Olen päättänyt mieheni kanssa laittaa korkin kokonaan kiinni aluksi ainakin vuodeksi. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia alkoholittomasta elämästä. Miten elämänne on muuttunut, jos olette aiemmin juoneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen vie paljon aikaa ja tuo v itutusta.

Vierailija
2/3 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juonut "sivistyneesti pikkurilli sojottaen" vaan ämpärillä kaksin käsin. Silloin kun otin, en tietysti edes joka viikonloppukaan.

Töissä kävin, on talot ja autot.

Mutta ne krapulat😣.

Kymmenen vuotta sitten päätin, etten enää ryystä ollenkaan.

Muutaman juhlamaljan olen nostanut tänä aikana, mutta siinä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en juonut "sivistyneesti pikkurilli sojottaen" vaan ämpärillä kaksin käsin. Silloin kun otin, en tietysti edes joka viikonloppukaan.

Töissä kävin, on talot ja autot.

Mutta ne krapulat😣.

Kymmenen vuotta sitten päätin, etten enää ryystä ollenkaan.

Muutaman juhlamaljan olen nostanut tänä aikana, mutta siinä kaikki.

Kun ei juo, jää paljon ylimääräistä aikaa. Ei nousuhumalaa, ei krapuloita. Miten käytät tämän ylimääräisen ajan nykyisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän