Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein käytös jota olet todistanut

Vierailija
16.05.2014 |

Eräissä häissä sulhasen kaverin tyttöystävä vääntyi paikalle kutsumatta, pukeutuneena valkoisiin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on jättänyt huomioimatta lähimmäisensä.

Esim ei soita apua vaikka joku on kadulla pökertyneenä.

Vierailija
2/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että puhutaan pahaa siitä joka ei ole paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo salilla olevaa blondia ohimennen ja sanoo tota kun pääsis panemaan. Oma tyttöystävä käveli takanani, muttei kuullut. Hymyili vain naiivina. Ei eka kerta..

Vierailija
4/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 00:40"]

Eräissä häissä sulhasen kaverin tyttöystävä vääntyi paikalle kutsumatta, pukeutuneena valkoisiin.

[/quote]

Olen ollut häissä, jossa isänsä neljänsiin häihin kutsuttu tytär oli pukeutunut oman äitinsä (isänsä toisen vaimon) hääpukuun. Mielenkiintoinen asuvalinta.

Vierailija
7/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 09:21"]

[/quote]

Olen ollut häissä, jossa isänsä neljänsiin häihin kutsuttu tytär oli pukeutunut oman äitinsä (isänsä toisen vaimon) hääpukuun. Mielenkiintoinen asuvalinta.

[/quote]

Tuo oli oikeastaan aika tyylikäs vittuilu. :)

Vierailija
8/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen kiputilan nimittäminen psyykkisperäiseksi mutu-pohjalta. Henkilö oli muuten harkinnut myös lääkärin ammattia :-D. Kyseessä sellainen ihminen jonka ei pitäisi mennä sataa metriä lähemmäs muita ihmisiä tai muutakaan elollista.

Vierailija
9/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen pomoni käytös oli uskomatonta. Haukkui ihmisiä käytävällä, kiroili päivittäin ja puhui naisista halventavaan sävyyn jopa mm. firman naistenpäivän kahvituksessa. Suututti myös monia firman ulkopuolisia yhteistyökumppaneita ylimielisellä käytöksellään ja puheillaan. Herrakerhon ansiosta oli saanut paikan, osaamista ei ollut.

Vierailija
10/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 09:21"]

[/quote]

[/quote]

Tuo oli oikeastaan aika tyylikäs vittuilu. :)

[/quote]

Vittuilu vaan taitaa tuossa kohdistua väärään henkilöön, eihän se neljäs vaimo mitään pahaa ole tehnyt. 

Vierailija
11/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känninen nainen hihitteli olevansa raskaana, ja odotteli selkeästi kehuja. (Ei ole sitä lasta syntynyt, ainakaan tietääkseni. Tapauksesta vuosia.)

Vierailija
12/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupassa mies vastasi vaimolleen rehellisesti tämän kysyessä, että näyttääkö lihavalta sovittamassaan mekossa.

Vierailija
13/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin vastaanotossa tunnettu suomalainen huoritteli vastaanottovirkailijaa, kun huone ei ollut mieluinen. Ja tämän kohtelun kohde olin itse. Oli ja on vaikutusvaltainen henkilö yhä edelleen. Yöpyi sen yön jossain muualla. Lähetti anteeksipyynnöt ja kukkaset, jotka ok. On nykyisin asiakkaamme, mutta karttelee minua... Siis miksiköhä? Käytöstavat kunniaan. 

Vierailija
14/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän aiemminkin, mutta kerron uudestaan. Lastani pahoinpideltiin koulussa ja tein asiasta rikosilmoituksen. Kyseisen oppilaan isä, kun en suostunut perumaan ilmoitusta ja hyväksymään lasten kättäpäälle sopimusta, kysyi opettajan, rehtorin ja koulukuraattorin sekä lapseni kuullen, että tiedänkö, että tälle rikosilmoitusasialle nauretaan ja sitä pidetään ihan vitsinä. Taustana ilmoituksen teolle oli myös pitkään jatkunut kiusaaminen. Isä vähätteli, että VAIN koulukiusaamisen takia tehty ilmoitus. Silti koko ajan kuitenkin väitti, miten ei hyväksy kiusaamista.

Vierailija
15/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman puolison lyttääminen, pilkkaaminen ja muuten vaan halventavasti puhuminen työpaikan kahvipöydässä on musta aika törkeää. Tätä ovat tehneet erityisesti myyntimiehet joilla hoitoalalla työskentelvä vaimo.

Vierailija
16/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon salin oven vieressä istuminen, vinkkaa ohikulkijalle: kyllä se(kohde) täällä on.

Vierailija
17/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperan väliajalla rouva laittoi ohikävellessään käytetyn servettinsä minun lautasen päälle. Onneksi olin jo valmis. Rouva kävelleessän pyyhi huulensa ja rytisti servetin ja ajatteli varmaan, että tuo on roskis. Kenenkään reviirille ei tulla kysymättä!

Vierailija
18/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:36"]

Kirkon salin oven vieressä istuminen, vinkkaa ohikulkijalle: kyllä se(kohde) täällä on.

[/quote]

Luin neljä kertaa. En ymmärrä.

Vierailija
19/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itsellä paskamaisin oli, kun nuorena oltiin baarissa ja joku mukava, nuorehko mies siinä iski kovasti. Homma meni lääppimiseksi, pussailuksi jne. Sitten alkoi mahdoton vonkuminen vielä saada lisää. Olin kahden vaiheilla, otanko tyypin mukaan vai ei. Siis halusin, mutta aina sitä vieraiden kanssa miettii, mikä hullu murhaaja se onkaan. Sitten tyyppi heitti parhaan: "Ei ku, ihan oikeesti. Mulla on tännään ollut ihan mahtava päivä, musta tuli ekan kerran isä." Ja kyllä, oli naimisissa, oli ollut synnytyksessä jne. Kaveri kertoi myöhemmin kuulleensa sen jo illan aikana tuon miehen kaverilta. Ällöpallo. Silloin 19-vuotiaana sitä oikeasti järkyttyi, nyt nelikymppisenä mikään enää hämmästytä.

Vierailija
20/22 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeintä oli entinen pomoni firman pikkujouluissa. Niin umpitujussa, että kävi alaistensa (naisten) takamuksiin ja rintoihin kiinni.

Tämä herrasmies on yhä johtotehtävissä, samassa firmassa, mutta isomassa pestissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi