Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein käytös jota olet todistanut

Vierailija
16.05.2014 |

Eräissä häissä sulhasen kaverin tyttöystävä vääntyi paikalle kutsumatta, pukeutuneena valkoisiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua muistella vanhoja enkä varsinkaan muiden mokia. Ollutta ja mennyttä. Parempi keskittyä nykyhetkeen ja myönteisyyteen.

Vierailija
2/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän miehen käytös aina pienessäkin humalassa (ystävääni kohtaan): vittuilua, haukkumista, tavaroiden rikkomista, alistamista, nolaamista, riehumista jne.

En tykkää muistella muiden mokia, mutta tuo vähä-älyinen urpo on sen ansainnut.

Vierailija
4/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 00:56"]

En mä halua muistella vanhoja enkä varsinkaan muiden mokia. Ollutta ja mennyttä. Parempi keskittyä nykyhetkeen ja myönteisyyteen.

[/quote]

miksi sitten vastasit ketjuun? halusit vain näyttää muka olevasi joku parempi ihminen? eli toisin sanoen vedit päivän jeesustelukommentin hihasta?

Vierailija
5/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:49"]

Ystävän miehen käytös aina pienessäkin humalassa (ystävääni kohtaan): vittuilua, haukkumista, tavaroiden rikkomista, alistamista, nolaamista, riehumista jne.

[/quote]

Tällaista on tuskallista seurata sivusta. Erään tuttuni ex-mies aloitti kännissä aina samanlaisen shown, kertoi "hauskoja" juttuja naisystävänsä mokista ja sanomisista.

Vierailija
6/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 15:49"]

[/quote]

Tällaista on tuskallista seurata sivusta. Erään tuttuni ex-mies aloitti kännissä aina samanlaisen shown, kertoi "hauskoja" juttuja naisystävänsä mokista ja sanomisista.

[/quote]

Ja itseensä kohdistuneesta huulenheitosta kilahti tietysti välittömästi.

Vierailija
7/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kassaneiti oli pyytänyt jonossa toisena mun jälkeen, ja samalla viimeisenä olevaa laittamaan "viereinen kassa palvelee" kyltin ostostensa perään. Mies teki niin. Kun mies oli kassalla jo maksamassa, ja mä pakkaamassa omia tavaroitani, hänen peräänsä pyyhälsi viimeisen päälle puettu ja kammattu nainen korkokengissään, sellainen 35 - 40 vuotias, ja alkoi latomaan ostoksiaan hihnalle. 

Kassa sanoi rouvalle kohteliaasti että anteeksi, viereinen kassa palvelee mun vuoroni loppuu, niin se nainen alkoi haukkumaan kassaa _saman tien_. Kassaneiti oli "typerä, lehmä, tyhmä, ruma" jne. eikä rouva "voinut tietää ettei kassaa kiinnosta palvella ja olisi aiemminkin voinut kertoa".

Siinä vaiheessa maksamassa ollut mies sanoi, että "tuossa on tuo kyltti jonka hän laittoi itse hihnalle, rouva olisi siitä voinut lukea". Ei auttanut, täti oli päässyt jo ihan omiin ulottuvuuksiinsa huutamisessa, ja nimenomaan huutamisessa.

Rouva meni viereiseen jonoon, huusi sieltä edelleen loukkauksia kassaneidille joka oli kirkkaanpunainen varmaan sekä nolostuksesta että raivosta. Ja kun ei huutelu toisesta jonosta riittänyt, tuli vielä takaisin siihen "meidän" kassalle (oltiin sen toisen miehen kanssa jääty seuraamaan mitä siitä vielä kehkeytyy ja vähän niin kuin henkiseksi tueksikin), haukkui ja sätti ihan turhaan sitä työntekijää. 

Mies käski naista olemaan hiljaa jo ja molemmat koitettiin lohduttaa kassaneitiä että hän ei todellakaan ollut tehnyt mitään väärää, mutta itkuhan siinä sille kassalle tuli. Enkä ihmettele.

Ihan käsittämätön raivokohtaus aikuiselta ihmiseltä oman mokansa takia.

Tuon huonompaa ja moukkamaisempaa käytöstä en ole vielä todistanut.

Vierailija
9/9 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien paskattaminen lasten leikkipaikalle taloyhtiön pihalla. Ja tästä kun huomautettiin alkoi kiroilu, huorittelu ja huuto...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi