Mikä olisi sinun "elämäni biisi"?
..jos sinut olisi kutsuttu ohjelmaan?
Liittyykö biisiin joku tarina? Kerro.
Kuka sen olisi esittänyt ohjelmassa?
Kommentit (10)
Vaikea valinta, monikin biisi voisi olla.. Kyllä biisin täytyisi varmasti olla Nightwishin, joka on ollut suosikkibändini lapsesta saakka ja sytytti intohimon musiikkiin. Kyllä biisi varmaan olisi Swanheart, jota kauniimpaa kappaletta en tiedä. Ei siihen nyt sen kummempaa tarinaa liity, mitä nyt monet kerrat saanut aikaan kylmät väristykset ja kyyneleet virtaamaan tässä melkein parin vuosikymmenen aikana. Diandra saattaisi kyetä esittämään kappaleen ilman myötähäpeää.
Minäkin voin vastata tähän. Varmasti parhaiten kuvaavia ovat Green Day- Boulevard of Broken Dreams, Linkin Park- Somewhere I Belong ja Numb sekä Sum 41- Pieces. Nämä niitä surullisia ja silti teemaltaan hyvin sopivia. Jos haluan etsiä jotain iloisempaa niin niitäkin silti löytyy. Juuri nyt en vaan tule sopivaa mieleen.
Kaija Koo: Kaunis rietas onnellinen
Lapsena olin aina niin innoissani kun kuulin radiosta Varrella virran kappaleen ja kuihtumaton klassikko se on minulle vieläkin.
Se on kappale joka saa nostalgia fiilikset ja saa myös niin hyvälle tuulelle.
T: Alle 30v
Ehkä tämä. Kyllä ne avainsanat sieltä löytyy. En vain pääsisi ohjelmaan, ei kukaan halua niitä kuulla.
Matti & Teppo - Mä joka päivä töitä teen
Tuhansista hienoista kappaleista olisin itse valinnut Cat Stevensin kappaleen, Morning has broken. Silloin 70 luvun alussa aloittelin koulutaivaltani ja tämä biisi oli radion vakiokamaa varsinkin aamuisin ja sain sitä kuunnella syödessäni aamupalaa. Vuosienkin kälkeen vielä kaunis kappale.
Ap