Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitomisleikkejä, kolmen kimppaa ja orgasmikontrollia

Sami
20.12.2020 |

Siinäpä ne otsikossa tuli fantasiat lueteltua. Olen ollut vuosikausia naimisissa vaimoni kanssa ja hän on ollut melko vastahakoinen kaikenlaisia seksileikkejä kohtaan. Itseäni on viehättänyt aina sitomisleikit ja kimppa, haluaisin sänkyyn kahden naisen kanssa mutta vaimoni ei ole ollut näistä mitenkään innostunut. Olen ollut myös erittäin kiinnostunut orgasmikontrollista jossa munat lukitaan siveysvyöllä ja avain on vaimon hallussa, tämäkin on ollut pitkään vain fantasiaa.

Vuosikausia meni kun näistä vaimolle jankutin, kunnes viimein viime kesänä vaimo selkeästi alkoi lämpiämään ajatukselle. Ostettiin bondage-kit johon kuuluu käsi- ja jalkakahleet, silmälaput ja suupallo. Ei voi sanoa että nämä vieläkään ovat liiasta käytöstä kuluneet, pari kertaa vasta kokeiltu ja hyvin lyhyen aikaa. Syksyllä ostettiin myös metallinen penislukko joka olikin melkein koko locktoberin käytössä, käyttö on jatkunut säännöllisesti ja lukko avattu vain vaimon aloitteesta. Itse jos olen avaamista ehdottanut niin lukitusta on jatkettu muutamalla päivällä.

Nyt ihan viime aikoina vaimo on kiinnostunut myös kolmen kimpasta siinä määrin, että noin kuukausi sitten tehtiin pariprofiili eräälle sivustolle jossa voi keskustella järkevästi muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa. Pienenä pettymyksenä kimppaan haluavien naisten määrä on ollut erittäin vähäistä, miehiä sen sijaan on tarjolla yllin kyllin jopa siinä määrin että tämä homma on kääntymässä kimpan osalta siihen suuntaan että kolmantena osapuolena onkin mies. Vaimoni on asiasta todella innoissaan ja on järkkäämässä jo ekaa tapaamista huomiselle. Puhelinkeskustelun perusteella vaikutti olevan mukava kaveri kyseessä joka vaikutti olevan kiinnostunut jokaisen osapuolen toiveista.

Aloitimme joululoman perjantaina eilen vaimo kertoi unohtaneensa siveysvyöni avaimen työpaikalleen. Ei kuitenkaan aio olla ilman joten ensimmäinen kimppa on tosiaan tapahtumassa huomenna illalla ja näyttää siltä että osaltani orgasmikontrolli liittyy vahvasti tähän kimppailuun. Tämän kimppaan tulevan miehen profiilista löytyi kiinnostus bondageen ja BI-maininta, omalta osaltani kuvailisin itsenäni bi-uteliaaksi ilman kokemuksia. Saa nähdä, ehkä sitomisleikit jätetään kuitenkin myöhempään kertaan jos tämä kimppailu on saamassa jatkumoa. Leikitään sitomisjuttuja sitten kun tunnetaan paremmin. Speksit tällä kaverilla ainakin on kunnossa. Toivotaan parasta! :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut keskustelua kahdesta jutusta. Vaimo haluais olla sidottuna, mutta pelkää sitomista. Hankimme pehmeät jalka ja käsi pannat millä saa laittaa kahlittavan moneen asentoon. Vaimon ajatukset kiersivät suunnattomasta himosta ihanaan kiimaan.

Minulla oli opettelua sitoa vaimo kivoihin asentoihin.

Pyllyssä oli tappi ja dildo oli pehmeä ja suriseva, kun vaimo oli saamassa orkkua vaihdoin omaan kovaan kullin. Senhän tietää mitä siitä seuraa.

Seuraava siirto oli vieraan löytäminen.

En ihan aisuriksi aikonut, vaan antaa vaimolle nautintoa.

Monta reissua me teimme.

Vaikka vaimo on nätti pieni nainen, jota haetaan tanssimaan ei sopivaa löytynyt.

Saattoi siinä olla jännityskin osa syy.

Vaimolla oli ehtona että hän haluaa nähdä kenet hyväksyy.

Sitten vaimo sanoi että nyt.

Ihme helposti se kävi, lähdettiin, jatkoille mökkimme.

Vähän siinä vaimo oli pikkaisen punainen kun mökin makkari ovi oli auki ja kahleet oli vuoteella.

Pikkaisen nuoret miehet katselivat toisiansa ja supattivat.

Minä menin laittamaan saunaa lämpiämään. Kun tulin tupaan vaimoa suudeltiin ja käsi oli Pikkuhousuista.

Vierailija
22/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä sen jälkeen tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: