Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutaako miehesi sinulle? Mitä teet jos huutaa?

Vierailija
15.05.2014 |

Mun mies väsynyt, kärsi univaikeuksista ja selkäkivuista. Töissä paineet niskassa. Kotona yrittää tehdä kotitöitä minua auttaakseni niin paljon kuin ehtii. On kotona vain viikonloppuisin, joutuu olemaan viikot työn vuoksi toisella paikkakunnalla. Minä hoidan yksin meidän kaksi alle

1,5-vuotiasta lasta. Enkä valita.

Mies on pahalla tuulella ja silloin huutaa mulle, haukkuu lehmäksi jos "sekaannun" hänen tekemisiinsä. Pitäis vaan jättää rauhaan, eikä puhua mitään. Silloin ei skitsoile.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo mies....

Vierailija
2/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo mies....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinttaisin ja mies hiljenisi hämmennyksestä. Tai jos ei niin huutaisin kovempaa takaisin ja polkisin jalkaa tehosteeksi. :D

Ei tuo oma kyllä oo huutanu ku paristi nyt reilun kolmen vuoden aikana. Oon meillä se kiivaampi.

Vierailija
4/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu vaan on niin,ettei mulle huudeta. En itsekään tee niin.

Vierailija
5/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan huutanut minulle. Se ei meidän tapauksessa ole hyvä juttu, koska jos mies suuttuu, hän alkaa heitellä tavaroita.

Vierailija
6/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa joskus :( Yleensä stressaantuneena. Mun mieheni on aika raskas, temperamentinen ja vaikea ihminen, mutta hyvinä päivinä toisaalta äärimmäisen hauska ja huomioiva.

Vierailija
7/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa, kyllä. Mutta haukkuminen ja lehmäksi kutsuminen ei kuullosta kovin kivalta tai normaalilta, etenkään siksi että vain oma pinna on kireällä :/ (siis miehen). Kyllä munkin mies on riidan aikana muistaakseni sanonut joskus mua 'vitun idiootiksi' mutta silloin olin kyllä varmasti ansainnut sen. Mutta päivittäinen huutaminen ilman että olet mitenkään häntä käytökselläsi provosoinut ja on enemmän miehen oman pahan olon purkamista ei kuullosta kivalta.

Yleensä jos mun mies korottaa ääntä niin katson häntä kyllästyneesti ja menen toiseen huoneeseen. Tulee kyllä pyytämään anteeksi kun kiivastui :)

Vierailija
8/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon wt-ketju :-)

Vierailija
9/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas sulla hirvee ukko.