Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset väittävät että miehiä kiinnostaa vain pienet ja sirot taskuraketit?

Vierailija
20.12.2020 |

Tätä kuulee jatkuvasti.

Että miehiä kiinnostaa vain pienet ja sirot taskuraketit, tai korkeintaan superhoikat mallin mitoissa olevat naiset.

Itse huomaan että monet miehet pitävät eri tyyppisistä naisista.

(Juu, selkeä ylipaino on useimmille miinusta, samoin kuin muumimamakroppa, en yritäkään kieltää tätä.)

Monikin tykkää amatsonimaisista naisista, vähän muhkumista joilla riittää peffaa ja reittä oikein kunnolla, miestä pidemmistä naisista, jne.

Esitän tässä kaksi veikkausta joita te voitte kommentoida:

1. minusta tuntuu siltä että kiinnostuneiksi lasketaan vain kiinnostavat. Esimerkiksi jos minä, lyhyehkö ja hoikka mies, tykästyn pitkään ja rotevaan naiseen (niin kuin olen tykästynytkin) - minua ei lasketa koska miehen kuuluu olla naista pidempi ja rotevampi. Ainoastaan pitkä ja roteva, suojelunhaluinen mies lasketaan. Mutta miksi juuri se mies haluaisi amatsonin jos kerran etsii pikkuista suojeltavaa?

2. minusta tuntuu että ei-taskuraketit ja ei-mallit haluaisivat olla taskuraketteja ja malleja, ja mies halutaan välikappaleeksi jotta he voisivat tuntea itsensä sellaisiksi. Pitää olla pitkä ja iso mies jotta tuntisi itsensä pieneksi, sen sijaan että nämä naiset olisivat ylpeästi sellaisia kuin ovat. Tämä johtaa edellä mainittuun, eli yksipuoliseen kiinnostukseen. Kyse on vähän kuin naisten Napoleon-syndroomasta, halutaan olla jotain mitä ei olla sen sijaan että mietittäisiin tarviiko sitä esittää pientä (miesten tapauksesa isoa) jos ei sellainen kerran ole.

Saa kommentoida. Ja alapeukuttaa tietysti, onhan pian joulukin :D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

* suojelunhaluinen = suojeluhaluinen, tietysti :D

ap

Vierailija
2/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies saa kiinnostua isoista naisista, mutta nainen ei saa kiinnostua isoista miehistä? Ei minulla ole tarvetta tuntea itseäni taskuraketiksi, mutta minkäs sille tekee että syttyy itseään pidemmistä. Nuorempana en tätä edes tajunnut.

Olen minä laskenut ne pienemmätkin, ja seurustellutkin, muita ei ole ollut tarjollakaan. En enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen lyhyt nainen ei ole mikään taskuraketti vaan tykinkuula. 90% on ylipainoisia. Tosin hyvin harvoin missään lyhyitä naisia näkee, johtuu varmaan siitä lyhyydestä. Sellaiseen ei kiinnitä huomiota.

Vierailija
4/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minun miehelläni on ollut kaksi eksää ennen minua. Kaikille meille on yhteistä pituus ja tummuus. Minä olen 176 cm.

Nyt olen jo vanha, mutta nuorena minulla on aina vientiä.

Vierailija
5/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota väittävät ainoastaan taskuraketit itse.

Vierailija
6/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 181 ja mies 188 en tunne itseäni pieneksi hänen rinnallaan, toisaalta en myöskään pitkäksi.

Vierailija
7/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo johtuu siitä että naisilla on selkeämpi käsitys siitä miltä Miehen tai Naisen kuuluu näyttää.

Eli on malli minkä kokoinen ja näköinen miehen/naisen tulee olla, ja miltä parin tulee näyttää verrattuna toisiinsa.

Siksi naisilla on yksipuolisempi miesmaku  (esim. pituus, naiset tykkäävät melko universaalisti pitkistä, miehillä tuo menee 50-50) ja myös tiukjempi käsitys miltä hänen itsensä tulisi näyttää. Koska jälkimmäistä ei voi muuttaa, yritetään sitten ainakin tuntea että oltaisiin lähempänä ihannetta.

Vertailusta johtuu se että pieni nainen haluaa ison miehen ja iso nainen haluaa ison miehen, vain eri syistä. Uroksen on aina oltava naarasta isompi, koska "niin kuuluu olla". TAI pieni nainen haluaa ison miehen koska sitten on turvassa.

Vierailija
8/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minun miehelläni on ollut kaksi eksää ennen minua. Kaikille meille on yhteistä pituus ja tummuus. Minä olen 176 cm.

Nyt olen jo vanha, mutta nuorena minulla on aina vientiä.

Minun itseäni viitisen senttiä lyhyempi exäni etsii nyt sitä "sporttista ja siroa", arvatenkin siis itseään pienempää. Ehkä sekin on vasta iän myötä huomannut mistä oikeasti syttyy. Minulla ei vientiä ole ollut koskaan.

Vierailija
9/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan kuullut

Vierailija
10/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse olen 177 cm pitkä ja 80 kg painava nainen, ja aina on ollut minusta kiinnostuneita miehiä. Joten ei ne kaikki pieniä ja laihoja selvästi etsi.

Aviomieheni on minua 5 cm lyhyempi ja 10 kg kevyempi, ja usein ajattelen että tuo vaatii jo hyvää itsetuntoa että lähtee lähestymään itseään isompaa naista eikä häpeä kulkea sen kanssa julkisella paikalla. Mutta mun mies on älykkötyyppi, joka miettii ihan muita juttuja kuin ulkonäköään tai meidän yhdessä ulkonäköä.

Vierailija
11/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus turhasta.

Vierailija
12/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse olen 177 cm pitkä ja 80 kg painava nainen, ja aina on ollut minusta kiinnostuneita miehiä. Joten ei ne kaikki pieniä ja laihoja selvästi etsi.

Aviomieheni on minua 5 cm lyhyempi ja 10 kg kevyempi, ja usein ajattelen että tuo vaatii jo hyvää itsetuntoa että lähtee lähestymään itseään isompaa naista eikä häpeä kulkea sen kanssa julkisella paikalla. Mutta mun mies on älykkötyyppi, joka miettii ihan muita juttuja kuin ulkonäköään tai meidän yhdessä ulkonäköä.

Sinulle voi tulla yllätyksenä se että tuo "minkä kokoinen mies on minuun verrattuna ja mitähän muut meistä ajattelevat" on naisten juttu. Ei miesten.

Useimpia miehiä kiinnostaa tasan yksi asia: onko se nainen hyvännäköinen.

Jos miestä ei miellytä isokokoiset naiset niin sitten ei miellytä. Jos miellyttää, niin ei me mietitä sitä ihmetteleekö joku random Liisa tai Ellu että oivoi tuo nainenhan on miestä pidempi, mitä ihmettä.

Vierailija
13/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmettelet miksi olet saanut alapeukkuja niin se johtuu siitä että olet ihan kujalla (edellinen jo vastasikin ihan hyvin).

Ei se mitään erityisen hyvää itsetuntoa vaadi, kunhan ei ole toivottoman huono itsetunto. Tuo pituus- ja kokoerojuttu ja vertailu kumppaniin ei vain ole miehille niin iso asia kuin naisille.

Vierailija
14/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle yksikin syy miksi minä äärettömän lihava 165/100kg en saisi edes hiukan aikaa tuntea itseäni naiseksi? Niin iso kuin olenkin niin on aivan mahtavaa tuntea itseni pieneksi 205/100kg poikaystäväni rinnalla. Tuuri kävi, että se tykkää BBW:ista kun sillä olisi mahdollisuus saada vaikka kuinka pieni nainen.

Vierailija
15/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen lyhyt nainen ei ole mikään taskuraketti vaan tykinkuula. 90% on ylipainoisia. Tosin hyvin harvoin missään lyhyitä naisia näkee, johtuu varmaan siitä lyhyydestä. Sellaiseen ei kiinnitä huomiota.

Hauskasti sanottu mutta totta.

Muistan kun yksi nainen kuvaili deittiprofiilissaan olevansa pieni vaikka oli selvästi todella ylipainoinen.

Lyhyt ei tarkoita sitä että olisit pieni... Jopa pitkä nainen voi olla pieni jos on hoikka ja siro.

Vierailija
16/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on itsellään yksipuolinen miesmaku, ja he projisoivat tämän miehiin.

Vierailija
17/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni alun tekstistä. Kärsin naisena Napoleon-syndroomasta! :D

Vierailija
18/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä kukakin tykkää tai uskoo muiden tykkäävän. Kukaan ei kuitenkaan saa ketään, eikä edes seksiä.

Vierailija
19/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet naiset ovat kauneimpia. Se vaan on fakta.

Vierailija
20/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset noin väittävät. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi