Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset väittävät että miehiä kiinnostaa vain pienet ja sirot taskuraketit?

Vierailija
20.12.2020 |

Tätä kuulee jatkuvasti.

Että miehiä kiinnostaa vain pienet ja sirot taskuraketit, tai korkeintaan superhoikat mallin mitoissa olevat naiset.

Itse huomaan että monet miehet pitävät eri tyyppisistä naisista.

(Juu, selkeä ylipaino on useimmille miinusta, samoin kuin muumimamakroppa, en yritäkään kieltää tätä.)

Monikin tykkää amatsonimaisista naisista, vähän muhkumista joilla riittää peffaa ja reittä oikein kunnolla, miestä pidemmistä naisista, jne.

Esitän tässä kaksi veikkausta joita te voitte kommentoida:

1. minusta tuntuu siltä että kiinnostuneiksi lasketaan vain kiinnostavat. Esimerkiksi jos minä, lyhyehkö ja hoikka mies, tykästyn pitkään ja rotevaan naiseen (niin kuin olen tykästynytkin) - minua ei lasketa koska miehen kuuluu olla naista pidempi ja rotevampi. Ainoastaan pitkä ja roteva, suojelunhaluinen mies lasketaan. Mutta miksi juuri se mies haluaisi amatsonin jos kerran etsii pikkuista suojeltavaa?

2. minusta tuntuu että ei-taskuraketit ja ei-mallit haluaisivat olla taskuraketteja ja malleja, ja mies halutaan välikappaleeksi jotta he voisivat tuntea itsensä sellaisiksi. Pitää olla pitkä ja iso mies jotta tuntisi itsensä pieneksi, sen sijaan että nämä naiset olisivat ylpeästi sellaisia kuin ovat. Tämä johtaa edellä mainittuun, eli yksipuoliseen kiinnostukseen. Kyse on vähän kuin naisten Napoleon-syndroomasta, halutaan olla jotain mitä ei olla sen sijaan että mietittäisiin tarviiko sitä esittää pientä (miesten tapauksesa isoa) jos ei sellainen kerran ole.

Saa kommentoida. Ja alapeukuttaa tietysti, onhan pian joulukin :D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen 4:llä alkava kengän koko on iso turn-off miehille.

Vierailija
22/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse mikään pitkä pitkä vaan aika kivanpituinen: 172 cm.

Ihan on miehiä riittänyt. Jostain kumman syystä sellaiset itseni pituiset ovat eniten kiinnostuneita ja niillä on usein iso!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan. Neljästä ystävästäni 3 on reilusti minua pitempiä ja isompia, ja yksi vain n.10 cm pitempi. Meillä kaikilla on oikein mukavat miehet joiden kanssa ollaan yksissä oltu jo vuosikausia.

Vierailija
24/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on miehiä riittänyt. Jostain kumman syystä sellaiset itseni pituiset ovat eniten kiinnostuneita ja niillä on usein iso!

Ja jalankokoni on 38. Monella 160 cm taskuraketilla on isommat jalat.

Vierailija
25/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen ennen: Heikki on luova taiteilijasielu jolla on niin ihana huumorintaju. On niin puhelias ja sosiaalinenkin, kyllä varmasti löytyy se oikea vaikka sieltä yliopistolta.

Pariutuminen tänään: Onks toi 185 cm? Hei toi on 185 cm. Hei kato alfan elämää kyl tol on varmaan muijii joka sormelle.

Vierailija
26/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen lyhyt nainen ei ole mikään taskuraketti vaan tykinkuula. 90% on ylipainoisia. Tosin hyvin harvoin missään lyhyitä naisia näkee, johtuu varmaan siitä lyhyydestä. Sellaiseen ei kiinnitä huomiota.

Hauskasti sanottu mutta totta.

Muistan kun yksi nainen kuvaili deittiprofiilissaan olevansa pieni vaikka oli selvästi todella ylipainoinen.

Lyhyt ei tarkoita sitä että olisit pieni... Jopa pitkä nainen voi olla pieni jos on hoikka ja siro.

Tätä mä yritän aina miehelleni sanoa, mutta ei mene perille. Olen 161 cm pitkä, eli ihan menen vielä täysin normaalipituisesta, ja painan 68kg. En ole mielestäni millään mittapuulla "pieni", mutta mieheni silti sanoo minua pieneksi. Hän on itse 190/100. Joillekin nyt itseään 29cm lyhyempi ihminen on pieni.

Vierailija
27/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160, enkä ole mikään taskuraketti. Mikä vi

tun raketti???? Onks pitempi nainen sitten pelkkä raketti? Ja mitä raketti tarkoittaa naisista puhuttaessa noin ylipäätään?

Jalkani koko on 36.

Vierailija
28/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi matami, sen mehevämpi luola.

Vierailija
29/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kunpa sanoisivatkin! Tai kunpa olisin kuullut tällaisen jutun nuorempana, kun pitkät tytöt dissas mua ihan tosissaan. Luulin, että lyhyyteni on noloa kaikkien mielestä. T. lyhyt (ja sopusuhtainen...)

Vierailija
30/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen 4:llä alkava kengän koko on iso turn-off miehille.

En ole koskaan kuullutkaan että joku edes huomaisi naisen kengän kokoa.

Jos on joku jalkafetissi niin ehkä sitten.

Vierailija
31/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itseni alun tekstistä. Kärsin naisena Napoleon-syndroomasta! :D

Kerrankin rehellinen vastaus.

Teitä on paljon, todella moni nainen miettii että miltä pari nyt näyttää muiden silmissä, voiko käyttää korkkareita jne.

Vierailija
32/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160, enkä ole mikään taskuraketti. Mikä vi

tun raketti???? Onks pitempi nainen sitten pelkkä raketti? Ja mitä raketti tarkoittaa naisista puhuttaessa noin ylipäätään?

Jalkani koko on 36.

Taskuraketilla on sytytyslanka perseessä. Ei piereskele toisin kuin lihavat ämmät.

Vierailija
33/34 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viehätyn suunnilleen itseni kokoisista miehistä, eli ihannemies olisi noin 170-180cm normaalivartaloinen/hoikka, kuten itsekin olen.

Olen siis 175cm ja normaalivartaloinen/hoikka nainen.

Käsitykseni on juurikin tuo, että miehet tykkäävät ns. taskuraketeista tai sitten keskiverrosta eli 165cm normaalipainoinen nainen.

Kyllä useimmilla miehillä aidosti tuntuisi kiihottavan nimenomaan pienet naiset, ja hehkutetaanhan aasialaisiakin naisia juurikin pienikokoisuutensa vuoksi.

Vierailija
34/34 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä viehätyn suunnilleen itseni kokoisista miehistä, eli ihannemies olisi noin 170-180cm normaalivartaloinen/hoikka, kuten itsekin olen.

Olen siis 175cm ja normaalivartaloinen/hoikka nainen.

Käsitykseni on juurikin tuo, että miehet tykkäävät ns. taskuraketeista tai sitten keskiverrosta eli 165cm normaalipainoinen nainen.

Kyllä useimmilla miehillä aidosti tuntuisi kiihottavan nimenomaan pienet naiset, ja hehkutetaanhan aasialaisiakin naisia juurikin pienikokoisuutensa vuoksi.

Exoottisuutensa vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi