Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä sanoi: "mä tunnen itseni niin pieneksi sun käsissä..."

Vierailija
20.12.2020 |

Suudeltiin ja halasin häntä ja vähän kiusaten nostin ilmaan samalla ja sitten suutelin syvemmin. Tosiaan sen jälkeen tuon lausahti. Onko hyvä asia vai teinkö jotain väärin? Ei hän nyt ainakaan karannut mihinkään tai suuttunut, mutta silti jäi vähän ajatuttamaan.
Tiedän, pitäis kysyä häneltä, mutten oikein kehtaisi koska suhde on aika uus. Varmaan kuulostaa ihan uunolta, mutta kommentteja toivoisin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sie minä vikisen...Näinhän se on, kyllä on kiva tuntea olevansa hento mihen sylissä! Ihan periteistä, vaikka muute voisi olla iompi palkka ja muuten tasa-arvoinen. Kyllä rakkaudessa on ihanaa tuntea miehen voima ja  myös se ihanan voimakas halu. Kyllä siinä nainen sulaa!!

Vierailija
22/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa naisista nimenomaan haluaa tuntea itsensä pieneksi miehen kanssa ja tuollainen kommentti naiselta kertoo hänen kuuluvan siihen enemmistöön, eli positiivinen juttu.

Oikeastaan sinun kannaltasi todella hyvä asia.

T: erilainen

Jep, todellakin haluaa, kuulun myös tuohon enemmistöön. Kamala tunne tuntea itsensä isoksi miehen käsissä, been there... Ihan selvä asia että kommentti oli positiivinen.

Ihan vastaavasti kamalaa miehelle, jos tuntee itsensä pieneksi naisen rinnalla. Siksi naisen tulee olla selkeästi pienempi (lyhyempi, hoikempi tai molempia).

Näinhän se oikeassa elämässä monasti menee. Nuoria pariskuntia kun katselee, melkein kaikissa poika on pitempi ja tyttö lyhempi häntä. Monta kertaa oon nähnyt n. 15-20 cm pituuseroja. Ja jos poika on pitkä ja komea, on hänellä lähes poikkeuksetta nätti ja siro, pienehkö tyttöystävä. Tykkää joku tai ei, näin se vaan usein menee.

Mutta kun katsoo vanhempia pariskuntia niin harvemmin enää nainen on siro. Moni keski-ikäinen mies ei pysty kantamaan vaimoaan sänkyyn. Oli syy sitten miehen heikossa selässä/voimissa tai naisen reippaassa painossa, niin lopputulos on sama. Mies tuntee itsensä pieneksi ja heikoksi, mikä käy rajusti miehisyyden päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä ap tiedät itsekin varsin hyvin että se nainen tykkäsi ja se oli kehu ;) Älä yritä. 

Ah vahva mies..

Vierailija
24/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää ja haluaa että sinä pidät ohjat käsissä "sänky puuhissa". Kannattaa kysyä ihan suoraan, mutta ylivoimaisesti suurin osa pitää siitä että mies pitää ohjaksista naintihommissa.

Vierailija
25/30 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa naisista nimenomaan haluaa tuntea itsensä pieneksi miehen kanssa ja tuollainen kommentti naiselta kertoo hänen kuuluvan siihen enemmistöön, eli positiivinen juttu.

Oikeastaan sinun kannaltasi todella hyvä asia.

T: erilainen

Jep, todellakin haluaa, kuulun myös tuohon enemmistöön. Kamala tunne tuntea itsensä isoksi miehen käsissä, been there... Ihan selvä asia että kommentti oli positiivinen.

Ihan vastaavasti kamalaa miehelle, jos tuntee itsensä pieneksi naisen rinnalla. Siksi naisen tulee olla selkeästi pienempi (lyhyempi, hoikempi tai molempia).

Näinhän se oikeassa elämässä monasti menee. Nuoria pariskuntia kun katselee, melkein kaikissa poika on pitempi ja tyttö lyhempi häntä. Monta kertaa oon nähnyt n. 15-20 cm pituuseroja. Ja jos poika on pitkä ja komea, on hänellä lähes poikkeuksetta nätti ja siro, pienehkö tyttöystävä. Tykkää joku tai ei, näin se vaan usein menee.

Mutta kun katsoo vanhempia pariskuntia niin harvemmin enää nainen on siro. Moni keski-ikäinen mies ei pysty kantamaan vaimoaan sänkyyn. Oli syy sitten miehen heikossa selässä/voimissa tai naisen reippaassa painossa, niin lopputulos on sama. Mies tuntee itsensä pieneksi ja heikoksi, mikä käy rajusti miehisyyden päälle.

Pidän kunnia-asiana, että jaksan nostaa ja kantaa mun upeaa tyttöystävää sänkyyn tai mihinkä vaan rakastelemaan. Nostelen painoja ja teen kuntosaliohjelmaa, että pysyn kunnossa, koska duunissa en rasitu fyysisesti. Meillä se on aivan olennainen osa seksuaalisuutta. Jos tyttöni jostain syystä painaisi enemmän vuosien mittaan, kannustaisin häntä urheilemaan ja kuntoilemaan. Tehtäisiin asioita yhdessä, käytäisiin lenkillä, salilla ja muuta sellaista. Tiedän, että hän tekisi samoin mulle. Pidetään huolta toisistamme ja rakastetaan tulisesti. Aloittaja jatkakoon samalla linjalla. 

Vierailija
26/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voimakas mies nappaa mut syliin ja kantaa makkariin, riisuu pöksyt ja ojentautuu päälle. Pitelee mun käsiä kahlittuna kädessään, suutelee rajusti ja vartalo vartaloa vasten panee lähetyssaarnaajassa multa aivot pellolle. Siinä kostuu jo odotuksesta ja sekunneista ennen kuin hän tartuu kii. Kun näkee toisen silmistä koko seksin ajan sen saalistajan ilmeen. Ei ihanampaa ja kuumempaa. Aloituksen tekijä ihan täysin varmasti kiihotti naistansa todella paljon.

Vierailija
27/30 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa täältä palstalta asiat varmistaa aina. "Mulla on nyt sormi tytön pillussa. Työlläänköhän se siitä. Sanoi että onpa ihanaa ja just noin. Mutta tarkoittaako hän sitä todella?"

Vastatkaa pliis nopeesti. Alkaa sormen nahka jo mennä rypyille.

Vierailija
28/30 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin toki vastata vain omasta puolesta, mutta veikkaisin tyttöystäväs tunteneen ja ajatelleen todella positiivisesti sun kannalta asiaa. Toisin sanoin se tykkäs sun eleestä. Mä ainakin tykkään, kun mun mies nostelee mua ja sillain "esittelee" voimaansa. Ja vielä kun noihin nostoihin yhdistyy se hellempi kosketus, kun hän hyväilee ja silittelee mua siin rajujen suukkojen lomassa. Se on mulle niin kuin lähäri seksissä, noi kaks asiaa yhdistyy tavallaan siinäkin ihanasti.

Ohis, mutta sanasta "lähäri" tulee mieleen ensimmäisenä lähitaistelu. Lähitaistelu seksissä, lähitaistelu poikaystävän kanssa, lähitaistelu saunassa...

Vanhainkodin essupukuinen lähäri kylvettämässä laverilla suihkuhuoneessa iäkästä hlöä tai asettamassa perjantain vatsantoimituspäivän peräpuikkoja ja peräruiskeita. Vessareissut ja alapesut tulee mieleen lähäristä.

Vierailija
29/30 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin toki vastata vain omasta puolesta, mutta veikkaisin tyttöystäväs tunteneen ja ajatelleen todella positiivisesti sun kannalta asiaa. Toisin sanoin se tykkäs sun eleestä. Mä ainakin tykkään, kun mun mies nostelee mua ja sillain "esittelee" voimaansa. Ja vielä kun noihin nostoihin yhdistyy se hellempi kosketus, kun hän hyväilee ja silittelee mua siin rajujen suukkojen lomassa. Se on mulle niin kuin lähäri seksissä, noi kaks asiaa yhdistyy tavallaan siinäkin ihanasti.

Ohis, mutta sanasta "lähäri" tulee mieleen ensimmäisenä lähitaistelu. Lähitaistelu seksissä, lähitaistelu poikaystävän kanssa, lähitaistelu saunassa...

Mulla taas lähihoitaja..

Mut joo meitä naisia on moneksi (niin kuin miehiäkin), mut mä myös laittaisin vedon sen puolesta, että tosi myönteiseksi mene

Ja mulla lähestymiskielto :D Hyvin on eri ammattikunnat edustettuina täällä 😅

Ei muuta, jatkakaa.

Vierailija
30/30 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen ohi alkuperäis- aiheesta, mutta vain pikkuisen.

"Miehen pituudella ei ole kerrassaan minkäänlaista merkitystä" - Väitän että reilusti yli puolet, jopa 75% naista vastaa näin jos kysytään mielipidettä miehen pituudesta, siis parisuhdemielessä.

Kuitenkin, alle 5% naisista on oikeasti lyhyempi poikaystävä/ mies.

Joku tuossa ei täsmää. Mikä?  No se, että kun nainen sanoo ettei miehen pituudella ei ole merkitystä, niin suurin osa naisista haluaa näin sanoessaan uskotella itselleen että sillä ei ole merkitystä.

Ei pidä kuunnella mitä suu sanoo, vaan katsoa mitä kädet tekevät. Niistä naisista jotka sanovat ettei miehen pituudella ole merkitystä, 99% on itseään pidempi mies. "No on kai, kun miehet yleensäkin on naisia pidempiä" - kuulen jo korvissani vastalauseitten kuoron. Niin onkin, keskipituus miehillä on jotain 178 ja naisilla 163. Kuitenkin, on paljon naisia jotka ovat sen 178 senttisiä. Jos miehen pituudella ei ole mitään merkitystä, kuten väitetään, niin silloin 178- senttisillä naisilla pitäisi olla tasaisesti itsensä pituisia, itseään lyhyempiä ja itseään pidempiä miehiä. Onko näin? Ei ole. 80% näistä pitkistä naisista on itseään pidempi mies, 15% suunnilleen itsensä pituinen ja alle 5% itseään lyhempi. Sattumaa? Ei todellakaan.

Käytännössä jokainen nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi ja keveäksi miehensä rinnalla. Myös se moukarinheittäjä- tai koripalloilija- nainen. Siitä syystä koripalloilija- naisen (jos siis miehistä tykkää) mies on useimmiten toinen koripalloilija joka on sen 10 senttiä naista pidempi. Moukarinheittäjänaisen poikakaveri on toinen moukarinheittäjä joka on naista pidempi ja painavampi.

Kyse on puhtaasta biologiasta, ole siis huoletta, AP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän