Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella juutalaisen kanssa?

Vierailija
20.12.2020 |

Jos olisi todella mukava ihminen mutta olisi juutalainen. Olisiko ongelma? Miksi/miksi ei?
Itselleni ei olisi mutta en kyllä haluaisi poikavauvojamme ympärileikata.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eN VOISI.

Vierailija
22/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nykyistä miestä seurustelin. Tosin, kaikkea muuta kuin uskonnollinen ihminen.

Eikä hän nyt mikään eksoottinen ihme ollut, isän suku samalta paikkakunnalta ja yksi esivanhempi meidän naapurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on maallistunut juutalainen. Syö joulukinkkua, mutta vuoden tärkein juhla on passover. Meillä on vain tyttöjä.

Olisitteko ympärileikkauttanut poikianne?

Vierailija
24/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on maallistunut juutalainen. Syö joulukinkkua, mutta vuoden tärkein juhla on passover. Meillä on vain tyttöjä.

Mahdollisesti, asia ei konkretisoitunut, koska lasten sukupuolikin selvisi aikaisin.

Vierailija
25/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti, asia ei konkretisoitunut, koska lasten sukupuolikin selvisi aikaisin.

Ei voi olla totta... älä ihmeessä silvo niitä poikavauvoja.

Vierailija
26/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Muutama kokemus suomalaisista jutkuista. Ovat käsittämättömän ylimielisiä, kun tietävät että uskontokortilla kaikki onnistuu.

On niitä mukaviaki

Vierailija
27/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sikäli en, että olen naimisissa, mutta jos en olisi, niin voisin. Olen ollut aina kiinnostunut juutalaisuudesta, niin olisihan se ollut hauska sattuma, jos olisin päätynyt yhteen juutalaisen kanssa. Olen opiskellut kahta juutalaista kieltäkin.

Vierailija
28/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sikäli en, että olen naimisissa, mutta jos en olisi, niin voisin. Olen ollut aina kiinnostunut juutalaisuudesta, niin olisihan se ollut hauska sattuma, jos olisin päätynyt yhteen juutalaisen kanssa. Olen opiskellut kahta juutalaista kieltäkin.

Ympärileikkauttaisitko myös poikalapsesi?

Vierailija
29/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan nähnyt erityisesti mieltä siinä, että pohtisin ratkaisuja, jotka toteutuisivat vain erittäin hypoteettisessa tilanteessa.

Vierailija
30/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan nähnyt erityisesti mieltä siinä, että pohtisin ratkaisuja, jotka toteutuisivat vain erittäin hypoteettisessa tilanteessa.

No juutalainen mies saattaisi todella voimakkaasti olla sitä mieltä että ympärileikkaamine on tärkeää

Vierailija
31/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juutalainen mies saattaisi todella voimakkaasti olla sitä mieltä että ympärileikkaamine on tärkeää

Niin, se mun hypoteettinen juutalainen mieheni, mutta en koe, että ominaisuuksien keksiminen hypoteettiselle juutalaiselle puolisolle olisi kovin mielekästä.

Vierailija
32/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos elämämme sopisivat hyvin yhteen.

Vierailija
33/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juutalaismiehet haluaa juutalaisia lapsia, joten vaimon tai vaimokokelaan on käännyttävä juutalaisuuteen.

Ne, joille vaimon juutalaisuus on tärkeä, etsivät varmastikin vaimonsa juutalaisista yhteisöistä. Aivan kuten ne kristityt, joille usko on tärkeä, etsivät puolison kristillisistä piireistä.

Kannattas varmaan perehtyä juutalaisuuteen.

Vierailija
34/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluriippuvaiselle tiedoksi, että Amerikassa on paljon perheitä, joissa yhdistetään joulu ja hanukkah, eli vietetään Chrismukkahia sinivalkoisin koristein. Myös valkoinen hanukkahbush koristellaan.

Eli tapoja voidaan sujuvasti yhdistellä, ja onhan kristinuskon alkukin juutalaisuudessa. Ei me niin paljoa toisistamme poiketa, kun aletaan asioita lähemmin tarkastella.

Vierailija
35/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei tuputa uskontoaan minulle eikä koskaan halua lapsia kuten en minäkään, niin mikäs siinä. n20

Vierailija
36/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Vierailija
37/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Yom Kippur ole tärkein? Paastoatteko silloin?

Vierailija
38/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, juutalaisen pillu tuntuu yhtä hyvältä kuin jonkun muunkin.

Vierailija
39/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Yom Kippur ole tärkein? Paastoatteko silloin?

Mies paastoaa.

Vierailija
40/58 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei muna toimi, silpoo lapsesikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän