Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tehdä lapsia naiseni kanssa, koska hän on lihava.

Vierailija
15.05.2014 |

Pelkään että hän paisuu raskauden jälkeen lisää. Kuka nyt extra large suurta naista jaksaa katsella? Pelkään, että ero siitä tulisi. Erota en halua, koska elämä muuten on hyvää hänen kanssaan.

Miehethän ovat kautta aikain kiinnittäneet huomiota kauniisiin ja hyvävartaloisiin naisiin. Valitettavasti näissäkin on vikaa. He saattavat olla ihme pintaliitäjiä, jolloin heistä ei ole vaimoainesta. Seksiin he ovat vain sopivia. Tietenkin on myös hoikkia, kauniita naisia joilla on myös älliä päässä. Mahtavat olla vain varattuja kaikki tai hyvin harvassa.

Lihavissa naisissa on se hyvä puoli, että he ovat usein tavallisia ja huolehtivat kodista.

Viimeaikoina olen paljon lukenut palstalla, että miehet käyttäytyvät törkeästi kumppaniaan kohtaan ja jotkut pettävät jne...

Tiedän syyn ja se on se, että miestä ei kiinnosta lihavat ja rempallaan olevat naisten ulkonäöt. Tottakai mies haluaa kauniin ja huolitellun naisen omakseen, jonka rinnalla hän voi ylpeänä kulkea ja näyttää muille, että katsokaas, "Hän on minun"

Että palstan mammat älkää ihmetelkö, jos saatte joskus tylyä kohtelua miehiltänne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 18:54"]

Mielestäni ap osui oikeaan. On mahdollista miehen ihastua naiseen kokonaisuudessaan vaikka nainen on pullukka. Jossain vaiheessa nainen voi lihota lisää ja miehen halut mennä, sitten miestä syytetään. En naisena ymmärrä miksi monet naiset päästävät itsensä läskistymään parisuhteessa. Mielestäni nainen on itse vastuussa miehelleen siitä että säilyy haluttavana.

[/quote] Jos ei halua kulkea vaimonsa vieressä, niin he ovat vääriä ihmisiä toisilleen. Nainen ei ole vastuussa miehelleen haluttavuudestaan. Onko teidän rakkaat äidit olleet isienne mielestä aina haluttavia vai mistä nämä ihme jutut oikein saavat alkunsa...?

Vierailija
2/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia. Ylipaino on siis enemmän miesten ongelma.

Kerro ainakin vaimollesi/puolisollesi/tyttöystävällesi avoimesti, että et tule koskaan tekemään lapsia hänen kanssaan, niin nainen voi miettiä, oletko sen uhrauksen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset ne täällä alapeukuttelee...

Vierailija
4/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja typerät läskit ämmät juoksee kilpaa tähänkin miinaan...

Vierailija
5/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:12"]

Vaikka hänen lihavuutensa harmittaa kovasti minua, niin en jätä. En ole niin pinnallinen että jättäisin vain painon takia. Yritän tietenkin kannustaa kuntoilemaan yms..Luonteet passaa meillä hyvin yhteen  ja jos hän laihtuisi, niin kyllä kelpaisi kuule esitellä muille! :)

-Ap

[/quote]Saat naisesi laihtumaan helposti tuolla tavalla kun kuljette eri polkuja. Naisesi saattaa hyvinkin löytää sieltä toiselta polulta itselleen kunnollisen ja mukavan miehen, ja ihastuessa alkaa taatusti painokin laskemaan ja oman ulkonäön huolehtiminen kiinnostamaan. Niin on käynyt parille naiselle kaveripiirissä, tosin lapsia on perheessä ollut jo siinä vaiheessa. Nyt naiset ovat tyytyväisiä ja oikein loistavat uuden miehensä vieressä kun exät jäivät nuolemaan näppejään. Jatka siis samaan malliin niin hyvä tulee. :)

Vierailija
6/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap osui oikeaan. On mahdollista miehen ihastua naiseen kokonaisuudessaan vaikka nainen on pullukka. Jossain vaiheessa nainen voi lihota lisää ja miehen halut mennä, sitten miestä syytetään. En naisena ymmärrä miksi monet naiset päästävät itsensä läskistymään parisuhteessa. Mielestäni nainen on itse vastuussa miehelleen siitä että säilyy haluttavana.

Vierailija
7/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi katsella läskiä emäntää! Ansaitset paremman! Jätä moinen lihakasa!

Vierailija
9/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 18:54"]

[/quote]mieskin saattaa päästää itsensä huonoon kuntoon, outokumpu, voisi luulla että on raskaana

Vierailija
10/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se

Vierailija
11/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se

Vierailija
12/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hänen lihavuutensa harmittaa kovasti minua, niin en jätä. En ole niin pinnallinen että jättäisin vain painon takia. Yritän tietenkin kannustaa kuntoilemaan yms..Luonteet passaa meillä hyvin yhteen  ja jos hän laihtuisi, niin kyllä kelpaisi kuule esitellä muille! :)

-Ap

Vierailija
13/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä jättäisin läskin naisen mikäli ei lapsia olisi. En viittis kyllä katella kovin pitkään, jos alkais lihomaan eikä mitään tekisi asian eteen. Parempiakin olisi varmasti tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän