Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä bikinikropasta

Vierailija
15.05.2014 |

on jos sattuu inhoamaan rantoja ja hellettä? Tai ei vaan halua esitellä itseään?

Tuli vaan mieleen, kun koko kevään on taas kaikkialla mainostettu että "näin pääset bikinikuntoon kolmessa kuukaudessa" tai "kuntoon kesäksi" jne.

Mulla on ok kroppa, tiimalasi. Ärsyttää vaan kun ei millään meinaa löytyä kauniita kesävaatteita kun kaikki on joko liian paljastavia tai tanttamaisia. En halua pitää kroppaani tyrkyllä mutten myöskään pukeutua säkkiin!

Vuodatus ohi. Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet näyttää hyvältä kun on hyvä kroppa. Mä käsitän bikinivartalon niin, vaikkei ikinä niitä bikineitä tai paljastavia vaatteita käyttäisikään. Mutta että jos, niin olis sellanen kroppa että vois.

Vierailija
2/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotan sekunnissa hyvän vartalon, vaikka olisikin säkissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasin kannattaa suosia ohuita hyvin laskeutuvia materiaaleja, niin kroppa näyttää parhaat puolensa verhoiltunakin.

Vierailija
4/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on kaunis vartalo, ollut aina. Minulle siitä on ihan omaa iloa. Voin joka päivä nähdä kauniin vartalon kun katson peilistä. Tuskin sitä kukaan ulkopuolinen noteeraa, eikä tarvitse. Tykkään myös vaatteista, teen niitä jossain määrin itsekin. Kaunis vartalo on hyvä pohja kaikelle tuolle. Olen kiitollinen.

Sitten vielä, ei vartalo ilman liikuntaa ja jumppaa pysy ikuisesti kauniina. Niitä siis joka päivä.

Vierailija
5/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:42"]Tiimalasin kannattaa suosia ohuita hyvin laskeutuvia materiaaleja, niin kroppa näyttää parhaat puolensa verhoiltunakin.

[/quote]

Minusta tuo kuulostaa jo liian rohkealta... En siis ole uskovainen tai mitään sellaista, haluan vaan olla siistin ja kauniin näköinen. Erityisen seksikäs en halua olla.

ap

Vierailija
6/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuolaa ja naiset on kateellisia.

Vierailija
7/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä on, että joku satunnainen ohikulkija pitää hyvännäköisenä. Minulla oli nuorena todella hyvä kroppa, mutta silti en löytänyt ketään kunnollista miestä. En ainakaan itse siitä mitään saanut. Hyvästä kropasta on hyötyä jos on malli.

Vierailija
8/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:42"]Tiimalasin kannattaa suosia ohuita hyvin laskeutuvia materiaaleja, niin kroppa näyttää parhaat puolensa verhoiltunakin.

[/quote]

Minusta tuo kuulostaa jo liian rohkealta... En siis ole uskovainen tai mitään sellaista, haluan vaan olla siistin ja kauniin näköinen. Erityisen seksikäs en halua olla.

ap

[/quote]

Kyllä kropppaa voi tuoda kauniisti esille näyttämättä mitenkään erityisen seksikkäältä.

Vierailija
9/9 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ainakin seuraa riittää kun kroppa on kunnossa. Toki ei myöskään haittaa että pään sisällä on jotain.