Sinä joka inhoat ballerinoja, linkitä kuva mieleisistäsi kengistä.
Jos baltsut on susta järkyttävät, millaiset sitten on sun mieleen?
Kommentit (15)
Ballerinojakaan ei voi yleistää, niiden perus ballerinojen joissa pieni rusetti koristeena, lisäksi löytyy vaikka ja mitä. Ihan sama kun sanoisi vihaavansa kaikkia korkkareita, tai kaikkia tennareita ym..
OT, mä tykkään baltsuista, mutta en oo koskaan käsittänyt naisten teräväkärkisiä korkkareita/saappaita. Ne on ihan hirveitä! Laitan mieluummin 90-luvun läskipohjakengätkin kuin piikkikärkiset kammotukset!
Mitkä vaan paitsi balleriinat. En oikein tiedä minkälaisen vaatteen kanssa laittaisin noi balleriinat. Tarviin vähän korkoa ja/tai paksumman pohjan.
En mä nyt niitä inhoa, mutten itse niitä pitäisi, olen korkokenkänaisia ja nämä on mun mieleen:
Korkeakorkoiset avokkaat on hyvät.
Ballerinat sopivat mielestäni pikkutytöille (max 15 vuotiaille).
Siis mitä vittua, minä ainakin pidän ballerinoja ARKENA ja te jotka ette pidä ballerinoista, kerrotte pitävänne jostain 16cm platform-korkokengistä jne. Siis ihan arkenako käytte kaupassa korkokenkien kanssa?
Tykkäisin kai ballerinoista, jos olisin siro on ja pienijalkainen, mutta kun olen aikamoinen "matami" suuren ylipainoni ja lyhyidet säärieni takia, kaipaan korkoa. En ihan sellaista mallai löytänyt mitä hain, mutta kuvittele tämän tapaiset pistokkaat valkoisina tai kultaisina ja helmillä koristeltuina. Rakastan oikein korkeita pistokkaita, joilla on yllättävänkin helppoa kävellä.
Hakuasanat pistokas, 12cm, kiilakorko
No9 tykkäsi kovasti kutosen kengistä :)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:39"]
Siis mitä vittua, minä ainakin pidän ballerinoja ARKENA ja te jotka ette pidä ballerinoista, kerrotte pitävänne jostain 16cm platform-korkokengistä jne. Siis ihan arkenako käytte kaupassa korkokenkien kanssa?
[/quote]
Ei ne tarvi platformit olla, toi oli vain yksi esimerkki. Mutta kyllä, käyn kaupassakin korkokengissä.
[/quote]
Minä taas en pidä platformeistakaan...
Tavallinen avokas maltillisella korolla, joskus tennarit.
-7
[/quote]
Minä en pidä platformeista. Arkena käytän korkkareita tai kiilakorkokenkiä.
[/quote]
Ja minä pidän arkena korkokenkiä, jolloin toki myös käyn kaupassa ne jalassa.
Siis tämäntyyppisiä käytän arkisin
http://www.zalando.fi/hoegl-korolliset-avokkaat-musta-hu211a09c-q11.html?wmc=COM358_1881703
Korkokengät, maiharit, bootsit, mitä vaan.