Jos olisit kissanpaska, niin mihin menisit piiloon?
Tulin kotiin ja täällä haisee armoton (kissan)paska. Ajattelin, että kissa on vetänyt kunnon löysät ja menin siivoamaan hiekkaa. Mutta ei siellä ole mitään :/ Nyt olen kiertänyt koko talon ja etsinyt sitä sontaa. Joka paikka haisee, en pysty edes (kohta turran) hajuaistin varassa suunnistamaan. Mihin ihmeeseen se paska on piiloutunut?!! Eikä tuo kissa edes IKINÄ pasko muualle kuin hiekkaan...
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:41"]
Meinasin ensin vastata, että anopin verhotangon sisään, mutta ehkä sun kissa on käynyt jonkin oven takana tai kengässä.
[/quote]
Ja katsopa vaatekaapin alatasolle.
Kissan persieen. Ja haisisin sieltä pierujen muodossa.
TV-tason taakse, sinne ainakin pikkukoirani aikanaan paskoi
Meinasin ensin vastata, että anopin verhotangon sisään, mutta ehkä sun kissa on käynyt jonkin oven takana tai kengässä.
[/quote]Tarkistin vielä, ei löytynyt. Nuo pojan kengät kyllä haisevat paskalta muutenkin... blörgh. (millä ne muuten saisi hajuttomiksi?)
ap
Läpivetotuuletus ja itse käyt avaamassa hajuaistisi ulkona, sitten sisälle haistelemaan mistä päin haju alkaa leviämään.
Kaverin kissat ovat yleensä hyllyjen päällä joten voisin kuvitella että siellä hyllyn takana seinää pitkin valuu ripulit jos ei ole kissa ehtinyt hiekalle.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:42"]
[/quote]
Ja katsopa vaatekaapin alatasolle.
[/quote]Ei löytynyt sieltäkään. ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:43"]
Kissan persieen. Ja haisisin sieltä pierujen muodossa.
[/quote]Kissa itse ei haise. Tällä kertaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:43"]
TV-tason taakse, sinne ainakin pikkukoirani aikanaan paskoi
[/quote]Ei löytynyt sieltäkään. Eikä saunan lauteiden alta.
ap
Meillä siivottiin paskat aina joko lauteiden tai sängyn alta.
Nauratti muuten ääneen tämä otsikko :D olisin vastannut siihen että ärsyttävän opiskelukaverin laukkuun.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:50"]
Läpivetotuuletus ja itse käyt avaamassa hajuaistisi ulkona, sitten sisälle haistelemaan mistä päin haju alkaa leviämään.
Kaverin kissat ovat yleensä hyllyjen päällä joten voisin kuvitella että siellä hyllyn takana seinää pitkin valuu ripulit jos ei ole kissa ehtinyt hiekalle.
[/quote]Joo ikkunat avasinkin jo. Hyllyjen takaa ei löytynyt :/
ap
Meillä on mennyt joskus sohvan taakse, oletko jo katsonyüt sieltä?
Itse olen löytänyt joskus vaatehuoneessa lattialla olevasta säilytyskorista ja sängystä.
Pari kertaa kissan lempioleskelupaikoista.
Onkohan sun kissalla vatsa löysä, jos on tehnyt muualle kuin laatikkoon.
Tsekkaa vielä muuten kaikkien kenkien pohjat, jospa onkin koiranpasta, mikä haisee.
Pyykkikori? meidän kisu pääsi kerran sinne ja loppu on (haisevaa) historiaa :D
Tiedättekö mitä? Haukuin nyt väärää puuta, kissaraukka ei ole tehnyt mitään. Se onkin yläkerran vessan lattiakaivo mikä haisee! Ei olla käytetty yläkerran vessassa olevaa suihkua aikoihin ja nyt siellä on varmaan bakteerit tms alkaneet haista. Suihkutin kovasti vettä sinne, jospa se haju katoaisi. Jos ei, niin pitää miettiä mitä sitten tehdään. Menin nuuskimaan tuonne vessaan ja erottuu vielä sellainen pistävä haju myös kaivosta. Mutta täällä alakerrassa ja yläkerrassa haisee kuin pjaska.
ap
Jos mä olisin kissanpaska niin en piiloutuisi ollenkaan vaan komeilisin makkarin oven edessä, jotta olisi mahdollisimman isot tsäänssit, että omistaja astuisi aamulla pökäleeseen!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:44"]
Saunan lauteiden alle.
[/quote]
Tämän täytyy olla joku kissojen yhteinen sopimus, miten ne muuten osaakin paskoa aina protestipaskansa tuonne.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 12:07"]
Tiedättekö mitä? Haukuin nyt väärää puuta, kissaraukka ei ole tehnyt mitään. Se onkin yläkerran vessan lattiakaivo mikä haisee! Ei olla käytetty yläkerran vessassa olevaa suihkua aikoihin ja nyt siellä on varmaan bakteerit tms alkaneet haista. Suihkutin kovasti vettä sinne, jospa se haju katoaisi. Jos ei, niin pitää miettiä mitä sitten tehdään. Menin nuuskimaan tuonne vessaan ja erottuu vielä sellainen pistävä haju myös kaivosta. Mutta täällä alakerrassa ja yläkerrassa haisee kuin pjaska.
ap
[/quote]
Kaada ruokasoodaa siihen lattiakaivoon, jos sitä ei aiota jatkossa käyttää, niin ei haise.