Onko teillä kenelläkään luonnonkiharaa epätasaisesti? Runsaampaa ja voimakkaampaa kiharaa yhdessä kohtaa päätä ja melkein suoraa toisessa?
Miten olette ratkaisseet tämän? Suoristatteko kiharan osan vai teettekö kihartimella kiharaa suoraan osaan? Vai annatteko vaan olla niin kuin on, vaikka näyttäisi siltä, että olette unohtaneet kihartaa puolet päästä?
Kommentit (3)
Mulla!
Suoristan. Joskus kiharran.
Jos en ehdi tai halua suoristaa niin pistän hiukset kiinni, tiukalle niskanutturalle. Joskus teen myös ranskalaisen letin joka menee sivuttain päätä myöten ja latvat sitten sivunutturalle.
Tosi ärsyttävä hiuslaatu kyllä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ärsyttävä hiuslaatu kyllä tämä.
Niin onkin! Mulla on sivuilta erittäin kihara ja takaa lähes suora. Ei piikkisuora, mutta ei sitä millään kihara-aineissa saa puristeltua kiharaan, vaikka kuinka yrittäisi.
Mä annan sivujen olla kiharat ja föönaan sitten takaa "pyöreäksi". Näyttää tyhmältä mutta onneksi en itse näe sinne taakse. Kihartaisin sitä aluetta useammin, jos osaisin. Olen jotenkin todella huono kihartimen käytössä.
Mulla takaa ihan kihara ja edestä suora. Joskus suoristan mutta useimmiten se ei suoristu vaikka kuinka yrittäisi. Pidän sellaista puolinutturaista kampausta ettei se niin pistä silmään.