Mitä käsisaippuaa teillä yleensä käytetään?
Bongasin joskus Prismasta Palmoliven Aquarium-täyttöpusseja todella edullisella litrahinnalla niin ostan niitä nykyään ainoastaan, valmiisiin Ikean pumppupulloihin laitan. Joskus oli Lidlissä hyvää sensitive-käsisaippuaa mutta lopettivat sen valmistuksen kokonaan. Mistään marja- tms. tuoksuista en välitä niinkään.
Kommentit (28)
Tyttärellä on jotain sinistä mustikanhajuista pumppupullossa. Itse käytän palasaippuaa, mitä nyt halvimmalla saa.
Annan lasten valita jonkun kivan näköisen tai lupaavan hajuisen pullon.
Lidlin täyttöpussit meillä käytössä, nyt hunaja ja sitä ennen elderberry, molemmat tosi hyviä. Tykkään myös bliwin mansikka-raparperi tms. tuoksusta mutta Ap ei ollut marjojen ystävä 😊
Tuoksuton saippua joka ei ärsytä ihoa. Jos ei ole niin lähikaupan pakkaus jossa on usea, sellainen joka ei kuivata ihoa.
Lactoline hajustamatonta antibakteerista nestesaippuaa. Pesen myös kasvot tuolla, siksi nimenomaan tuota. Ei kuivata ihoa, jopa pehmentää ihoa mielestäni.
Dove Care and Protect. Osassa Doven saippuoista on vahva ja paha haju, tässä ei.
Pirkan keltainen pumppupullo/täytepussi. Ei voimakasta tuoksua eikä kuivata ihoa.
Pisara-merkkistä nyt just menossa. Mulla vaihtuu aina uus merkki. Käytän mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Dove Care and Protect. Osassa Doven saippuoista on vahva ja paha haju, tässä ei.
Kuivattavat käsiä vaikka muuta luvataan.
Palmoliven vaahtosaippuaa. Tosin täyttöpussin saippua ei vaahtoa yhtä hyvin, vaikka on olevinaan ihan samaa kuin pumppupullon saippua.
Gunry-nestesaippuat on parhaita! Satunnaisesti käytössä on myös muita, mutta palaan aina noihin.
Vierailija kirjoitti:
Gunry-nestesaippuat on parhaita! Satunnaisesti käytössä on myös muita, mutta palaan aina noihin.
Näissä on ihanat tuoksut!
Me ostetaan se iso pönttö, onko siinä peräti 3 litraa ja siitä täytetään sitä kosketusvapaata automaatti annostelijaa, säästää ihan hitosti rahaa kun normaalisti se pieni purkki sitä koneen omaa saippuaa maksaa melkein 5 euroa!
Siinä kolmen litran tonkassa halpaa hajustamatonta saippuaa. Onpa vielä suomessa valmistettu. Oon ite kattonu niitä ”parempia” saippuatäyttöpusseja, kauheen hintasia ja pieni pussi.