Jos Uggit on jo out, mitä pitää laittaa ensi talvena jalkaan?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 08:57"]Moonboots
[/quote]
Mulle ne nimeomaan on nuo moonbootsit, lämpimämpiä kenkiä en ole vielä löytänyt! Ainoa miinus ettei voi ajaa autoa.
UGGit (sekä EMUt) ovat klassikkotossut, ovat olleet monta kymmentä vuotta ja Australian surffaajat keksivät ne. Suomeen ne tuli vasta joitakin vuosia sitten eli varmaan viimeisenä maailmassa. Kertokaapa mitkä muut kengät pitävät paljaat jalat viileänä kesällä JA lämmittävät jalkoja talvella? Lampaannahan paras ominaisuus joten miksi niistä kannattaisi edes luopua?
MoonBootsit hikoiluttaa jalkoja, Uggit ei =)
Uggit on liian löysät ja kylmät mun jalkaan :) yhet oon omistanut enkä tykännyt joten moonbootseissa pysyn :)
Mä en tajua sitä, kun sanotaan, että Uggit tulivat Suomeen muutama vuosi sitten. Muutama vuosi sitten oli toinen Ugg-aalto, ensimmäinen oli jo aiemmin, jolloin mäkin sellaiset hommasin, ehkä suunnilleen vuonna 2005.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 09:04"]Kertokaapa mitkä muut kengät pitävät paljaat jalat viileänä kesällä JA lämmittävät jalkoja talvella?
[/quote]
No minulle tuo ei ole mikään peruste ostaa kenkiä. Useimmat ihmiset haluavat ihan vaihtelun vuoksi vähintään kahdet kengät, vaikka niillä kaikilla olisi tuo ominaisuus.
Moonbootsit on yes. Uggit oli kivat, mutta kyllästyin niihin jo.
Moonbootseilla voi ajaa autoa aivan mainiosti.
Ostin 4 paria eri versioita, jotta voin vaihdella niitä tilanteen mukaan.
Ne mitkä tuntuu hyvältä jalassa ja joista tykkäät.