Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ CLOMISTIT VKO 31 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

31.07.2006 |

Hei!

Aloitanpa nyt eka kerran meidän clomistien viikon. Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeempää, kuin odotellaan ja odotellaan....

Mitäs teille muille kuuluu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppu

Vierailija
2/5 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tohtisinko ottaa clomeja minulla olisi vielä 5 tbl jäljellä ja käyttö päivämäärä ollut 10 2005 eli ei aivan vuotta vanhoja ei raaskis jättää kalliita tabuja vanhenemaan...eikait niistä oo ku tehot heikentyny??vai mitä olette muut mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voiko niitä käyttää kun itselläni on kanssa 10/2005 menneet vanhaksi niin sanoi että niissä voi olla tehot menneet että ei ne myrkyllisiksi ainakaan muutu. Mutta sanoi että ei ainakaan itse käyttäisi monta vuotta vanhoja. Joten minä rupeen yli huomenna niitä popsimaan. Jos niissä olis tehot vähän vähentyneet niin ei ehkä olis niin kovaa pelkoa kaksosista :)

Vierailija
4/5 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tosiaan minä rupeen tänään popsimaan sit niitä mutta meille saa tulla vaikka neloset ku vaan tulis;O)

Vierailija
5/5 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun tulen vähän ulkopuolelta kommentoimaan (itse olen helmikuussa plussan saanut ex-clomisti). Itse en kyllä käyttäisi vanhentuneita lääkkeitä, varsinkaan kun kyse on niin tärkeästä asiasta kuin raskaaksi tulosta. En ottaisi sitä riskiä, että lääkkeet ovat menettäneet tehoaan. Nipo asenteeni voi johtua myös siitä, että olen ammatiltani sairaanhoitaja ja oppinut tarkkuuteen lääkkeiden käytössä.

Jos joku haluaa, niin minulla olisi lahjoittaa 15 kpl Clomifeneja (vanhenevat 4/2008), saat siis nämä ilmaiseksi, mahdollisista postikuluista voidaan kai neuvotella. Jäivät ylimääräisiksi, enkä usko niille nyt enää itsellä tarvetta olevan. En viitsi tähän laittaa omaa sahköpostiosoitettani kun siinä paljastuisi henkilöllisyys kaikille, joten kiinnostuneet laittakaa te yhteystietoja jos teillä on anonyymimpi sähköpostiosoite niin otan yhteyttä. Käyn lukaisemassa pinoanne parin päivän ajan niin näen onko kiinnostuneita.

Minulla jäi myös ovistestejä jäljelle, mielelläni myisin ne edullisesti teille clomisteille, sympatiani ovat puolellanne kun olen itsekin tässä joukossa aikoinani murheitani purkanut ja piinaillut plussaamisen kanssa. Ovistestit ovat Aconin One Step liuskaovulaatiotestejä, herkkyys 40 mIU/ml, niitä on 14 kpl, vanhenevat 6/2007. Hintatoivetta en nyt niille osaa sanoa, täytyy tarkastaa mitä niistä itse olen maksanut.