Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, että 35-40-vuotiaat on Facebookissa?

Vierailija
04.08.2008 |

Ja käyttävät sitä ahkeraan, laittavat ja kommentoivat kuvia ja päivittävät tietojaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen nyt 26.

Vierailija
2/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on facebookissa kavereita ikähaarukalla 25-65. Itse olen 33, onko mulla siis enää kaksi vuotta aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kasvanut teinistä lähtien tietokoneiden kanssa. Miksi heidän nyt pitäisi siitä luopua ???

Vierailija
4/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät olisi???

Vierailija
5/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oikeastaan tietokonetta ollenkaan. Nettiä ainakaan, pasianssin peluu nyt ehkä vielä menee. Onneksi olen itse vasta 31, mulla on vielä muutama vuosi jäljellä.

Vierailija
6/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oikeastaan tietokonetta ollenkaan. Nettiä ainakaan, pasianssin peluu nyt ehkä vielä menee. Onneksi olen itse vasta 31, mulla on vielä muutama vuosi jäljellä.

saisko bitit jonoon jotenkin paperilla ja kynällä.

Sori, facebookissakin minä olen. Ehkä saan eroilmoituksen joskus jotenkin sinne postitettua :-D

Vierailija
7/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä välillä olevat valmistautukoon vain synnytykseen, imetykseen, vaihdevuosiin, mummoutumiseen ja kuolemaan.

Vierailija
8/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos on aloittanut vaikka n. 15-vuotiaana, niin viimeistään 35-vuotiaana pitäisi päästä joihinkin oikeisiin töihin. Myös siis sen takia, että niska-hartia-ja esim. ranne rupeavat olemaan niin kuluneita.

saisko bitit jonoon jotenkin paperilla ja kynällä.

Sori, facebookissakin minä olen. Ehkä saan eroilmoituksen joskus jotenkin sinne postitettua :-D

Vierailija
9/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin kenellä tahansa muun ikäselläkin joka paljon koneella istuu.

Tulee mieleen se kaveri, joka opetteli yläasteella kaikkien ikäisten nimet ym ulkoa, (iso koulu) mutta joka ite oli sit ilman ystäviä.

Vierailija
10/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi tutustua oikeanlaisiin, yli nelikymppisille suunnatuihin harrastuksiin, kuten sienestämiseen, kalastukseen, kutomiseen, nikkarointiin jne. Kyllä tuossa ap:n mainitsemassa iässä viimeistään pitäisi aloittaa tietokoneista erkaantuminen. Ei ole hyväksi, että yli nelikymppiset ovat ruudun ääressä. Mitä töissä tarvii käyttää, se riittää.

Ihan hapatusta nämä hommat, missä jopa vanhuksille opetetaan tietokoneiden käyttöä. Mitä ne niillä tekevät! Kyllä keinutuoli on parempi kuin läppäri.

Vierailija
11/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas kun usein just me 35-40 vuotiaat eletään niitä ruuhkavuosia kun on pienet lapset ja työkin alkaa olla aika haastavaa, ei enää notkuta jossain yliopiston kahvilassa kavereiden kanssa juomassa kahvia ja huokailemassa ett pitäis vääntää sitä gradua.. Lisäksi puolet kavereista on komennuksella ties missä hevon kuusessa. Lisäksi tässä iässä sitä alkaa jotenkin oudosti miettiä, että mitähän sille ja sillekin nykyisin kuuluu.

Niinpä tuo Facebook on melko näppärä väline pysyä ajan tasalla kavereiden tilanteesta. Itse olen melko laiska sitä käyttämään, mutta ilahdun aina kun jotkut jaksaa esim. päivittää oman statuksensa päivittäin. Niitä on kiva lukea. Samoin on kiva katsoa jonkun Kiinassa asuvan kaverin lasten valokuvia.

Eli juuri siksi että sitä muutakin elämää on vähän liikaakin on Facebook meidän vanhusten suosiossa.

Vierailija
12/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman feisbuukkeihin menevät mukaan eivätkä leiki käpylehmillä niin kuin ennenvanhaan.

Vierailija
13/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos on aloittanut vaikka n. 15-vuotiaana, niin viimeistään 35-vuotiaana pitäisi päästä joihinkin oikeisiin töihin. Myös siis sen takia, että niska-hartia-ja esim. ranne rupeavat olemaan niin kuluneita.

Vierailija
14/14 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv 35-v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän