Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästään nopeammin hengellisesti eteenpäin?

Vierailija
19.12.2020 |

Neuvoja?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi se, että tein tietoisesti syntiä ja ikäänkuin luovuin Jumalasta. Sitten palasin tielle armon syvällisemmin sisäistäneenä.

Vierailija
42/44 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla auttoi se, että tein tietoisesti syntiä ja ikäänkuin luovuin Jumalasta. Sitten palasin tielle armon syvällisemmin sisäistäneenä.

Voi ei, ehditkö jo pahastikin sotkea asiasi?

"Mitä me tähän sanomme? Onko meidän jatkuvasti tehtävä syntiä, jotta armo tulisi yhä suuremmaksi? Ei tietenkään. Kun kerran olemme kuolleet pois synnistä, kuinka voisimme edelleen elää siinä"

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailuja kirjoitti:

Voi ei, ehditkö jo pahastikin sotkea asiasi?

"Mitä me tähän sanomme? Onko meidän jatkuvasti tehtävä syntiä, jotta armo tulisi yhä suuremmaksi? Ei tietenkään. Kun kerran olemme kuolleet pois synnistä, kuinka voisimme edelleen elää siinä"

Ap

No, tarkoitin lähinnä pikkusyntejä, heh. Kannattaa ottaa rennosti. Minua on avartanut myös ajatus "on yhdentekevää, valaistunko minä vai joku muu". En tiedä, kuulostaako tämä lapselliselta, ehkä olet jo paljon pidemmällä.

Vierailija
44/44 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kuulut vielä kirkkoon eroa siitä.

Järjestyneet uskonnot ja niiden papisto ottavat sinut kuristavaan otteeseensa alistaakseen ja manipuloidakseen sinua sekä saadakseen sinusta rahoittajan omalle elämälleen.

Lähesty vilpittömästi Jumalaa rukouksessa ajatuksin ja elä elämääsi oikein teoin, näin et voi

mennä harhaan.

Huomaat kyllä muutoksen itsessäsi, ajatuksissasi ja teoissasi ajan kuluessa.

Yksikään pappi ei voi sinun syntejäsi antaa anteeksi, se on kaikki heidän rakentamaansa ja vaalimaansa

alistusmekanismia.

Kavahda ulkokultaisia teeskentelijöitä, heistä Jeesuskin varoitti.

Ja muista, kolkuttavalle avataan, myös sinulle.

Kaikkea hyvää tiellesi.