Kehtaanko mennä huomenna uimahalliin?
Oon siis 20v tyttö ja haluaisin alkaa käydä uimahallissa uimassa ja ajttelin huomenna 2 jälkeen mrnnä suoraan koulusta. Ongelma on vaan se että en tiedä kehtaanko kun oon vähän ujo ja jännittää mennä sinne kun en oo aikaan ollu:D mulla on 7kg ylipainoa mutta en omasta mielestä oo mikään kamalan läskin näkönen ja mietin että onko ok mennä bikineissä? Siis ihan suht peittävät bikinit ne on että kyllä rinnat ja pylly on piilossa mutta oon saanu sellasen kuvan että monet käyttää uikkareita uimahallissa ja bikinit on sitten rannalle. Kauheesti nyt aloin stressata tätä asiaa:D
Kommentit (7)
Ihan hyvin voit mennä. Mitään narubikinejä en uimahalliin laittaisi, mutta peittävämmät on ok.
tervetuloa, jos minä rehevä pullukka 40-vuotias kehtaan käydä niin kyllä sinäkin :)
C'mon, mene jos haluat mennä :3 Itse oon 16-vee, lääkitys tosi pahaan paniikkihäiriöön päällä, mut silti yks viikonloppu täs uskalsin mennä yhteen suosittuun uimahalliin ja hyvin se meni :) Ja uiminen on muutenkin tosi hyvää liikuntaa.
No ehkä rohkasen mieleni ja meen sit huomenna! Se olis kyllä hyvää ja mieleistä liikuntaakin ja ehkä toivottavasti ihmiset ei oo niin kiinnostuneita siitä onko mulla ylimäärästä vai ei tai että mitä mulla on päällä:D
Niitä kiinnostaa yhtä paljon sun kilot ja vaattet kuin sinua niiden. Vai häiriinnytkö sinä jos siellä onkin oikeasti pullea nainen bikineissä? Entäs jos sillä roikkuu rinnat tai on kirjavan punaiset raskausarvet suihkutiloissa?
Totta hyvä pointti toi mitä sanoit, ei mua todellakaan kiinnostais, jos näkisin lihavan bikineissä ja jotain muuta "kummallista" ! Juu taidanpa ottaa huomenna suunnaksi uimahallin.
Laita kokovartalo uima-asu...näyttää hyvältä kellä vaa!