Olipa ärsyttävää lenkillä kun
IPhonen korvanapit putoili hikisistä (?!) korvista! :D Kokoajan sai olla tunkemassa paremmin korviin. On mullaki ongelmat.. ;)
Ei muuta.
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:57"]
tais kuule olla vaikusta paskaset korvat
[/quote]
Ei kyllä mää ne olen hiljattain putsannu! Hikeä se oli.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:58"]
Sellaisia ne ompputuotteet ovat.
[/quote]
Ens kerralla vedän ne perkuleen napit jeesusteipillä kiinni. Saa samalla oivan hikinauhan!
-ap-
Hei mitä kuuntelet lenkillä? Yritän tässä miettiä itelle jotain hyvää biisilistaa ja tahon vinkkejä :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:04"]
Hei mitä kuuntelet lenkillä? Yritän tässä miettiä itelle jotain hyvää biisilistaa ja tahon vinkkejä :D
[/quote]
Mulla on Spotifyyn kasattuna biisilistaa, hyvin laidasta laitaan. Tykkään suomirockista, Purplea, Kissiä, Metallicaa, Rainbowta... Sitten on jotain ysäridiscohittejä.. :P
Tosi ärsyy muuten! Ja jos sataa kovin ni sama homma.. Sillon Kyl melkee saa sähkäreitä
Mulla oli ennen sama vika. Sitten vaihdoin korvalappuihin. Ei ole ehkä kaupungin kauneimmat, mutta pysyypähän korvilla helteellä juostessakin :)
http://www.koss.com/en/products/headphones/on-ear-headphones/PortaPro__Porta_Pro_On_Ear_Headphone
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:58"]
Sellaisia ne ompputuotteet ovat.
[/quote]
Ens kerralla vedän ne perkuleen napit jeesusteipillä kiinni. Saa samalla oivan hikinauhan!
-ap-
[/quote]
tai sit jos laitat vaan sen hikinauhan/pannan. Helpompi irrottaa. :)
Mulla on niin jotenkin niin pienet ja oudon muotoiset korvat, että tavalliset napit lähtee heti, kun otan muutaman juoksuaskeleen. Pysyvät kävellessä, mutta ei juostessa ikinä. Todella ärsyttävää. Mä teippasinkin ne korviin kerran. :D
tais kuule olla vaikusta paskaset korvat